Opinie o Nas
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
3ds max 2010. Animacja 3D od podstaw. Joanna Pasek
Ocena: 0
Kod EAN: 9788324625895
• PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Cena za szt.

34,16 PLN
cena z 5% VAT
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas realizacji: 1-2 dni robocze
Koszt dostawy: od 9,99 PLN
Zapytaj o produkt
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie

Opis produktu

Trójwymiarowy model świata Całościowy opis wykonania filmu animowanego techniką 3D Ćwiczenia ilustrowane zrzutami ekranu, pomagające powtórzyć wszystkie wykonywane operacje na własnym komputerze Płyta DVD ze wszystkimi scenami, mapami i kompletem innych materiałówJak stworzyć animację 3D?
Z zachwytem oglądasz oscarową "Katedrę"? Podziwiasz precyzję, z jaką wykonane są animowane reklamy i teledyski? W świecie gier komputerowych czujesz się jak wirtualna ryba w wodzie? Chcesz rozwijać w sobie boską iskrę tworzenia? Nie zwlekaj zatem i włącz program 3ds Max 2010. Niech ogranicza Cię jedynie wyobraźnia!
Poznaj słynnego 3ds Maksa - Twoje nowe narzędzie kreowania i animowania trójwymiarowego świata. To właśnie w tym programie powstało wiele znanych Ci animacji i filmów, a także realistycznych graficznie gier oraz zachwycających wizualizacji architektonicznych. Aby stworzyć swoją pierwszą animację, koniecznie zapoznaj się z możliwościami programu 3ds Max 2010, opisanymi w tej książce. Kartka po kartce, klatka po klatce wkroczysz w wirtualną rzeczywistość, poznając zasady modelowania, animacji postaci, kluczowania, opracowywania świateł i materiałów, wprowadzania efektów specjalnych oraz renderingu i montażu całego filmu.Dowiesz się, jak: tworzyć obiekty, pozycjonować je i zmieniać ich parametry początkowe; wprowadzać i przekazywać deformacje obiektu za pomocą stosu modyfikatorów; posługiwać się modelowaniem siatkowym czy łatami (Patch) i tworzyć powierzchnie na podstawie krzywych: splajnów oraz NURBS; wykorzystywać w animacji kamery, światła i efekty atmosferyczne (np. światło wolumetryczne); kreować mapowane i animowane materiały, dodawać efekty renderingu (np. efekt żarzenia), naśladować metale, skórę, drewno, szkło i chrom; używać renderera Mental Ray i współpracującego z nim systemu oświetlenia dziennego Daylight; przygotować postać do animacji przy użyciu szkieletu (Biped), animować metodą morfingu, z pomocą systemów kości (Bones) i odwrotnej kinematyki; stosować klucze oraz kontrolery animacji; modelować wnętrza tradycyjne i prosto z kosmosu; przekształcać animację 3D w kreskówkę.

Parametry

autor
Joanna Pasek
format
Strony: 560, Format:
wydanie
Rok wydania: 2010, Oprawa:

Opinie

Napisz opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.

Inni kupowali również:

Wprowadzenie do C++. Efektywne nauczanie w.3
130,41 PLN

Wprowadzenie do C++. Efektywne nauczanie w.3

• PRODUKT NIEDOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Wszechstronny JavaScript
52,72 PLN

Wszechstronny JavaScript

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Terraform. Krótkie wprowadzenie W.2
45,90 PLN

Terraform. Krótkie wprowadzenie W.2

• PRODUKT NIEDOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Excel. Programowanie w VBA dla bystrzaków
39,01 PLN

Excel. Programowanie w VBA dla bystrzaków

• PRODUKT NIEDOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Java. Kompendium programisty w.11
148,19 PLN

Java. Kompendium programisty w.11

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zapytaj o produkt
→ Zostaw opinię!
3ds max 2010. Animacja 3D od podstaw. Joanna Pasek
Twoja ocena:
Powiadom o dostępności
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl