Opinie o Nas
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
Formy działania i modele biznesowe...
Ocena: 0
Kod EAN: 9788379722808
• PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Cena za szt.

35,68 PLN
cena z 5% VAT
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas realizacji: 1-2 dni robocze
Koszt dostawy: od 9,99 PLN
Zapytaj o produkt
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie

Opis produktu

Podjęta przez Autorów problematyka jest ważna i aktualna. Internacjonalizacja i globalizacja gospodarki, niezwykle szybkie tempo postępu naukowo-technicznego, zmiany demograficzne i społeczne, inne zmiany zachodzące w otoczeniu przedsiębiorstw, wpływają w dużym stopniu na zmianę uwarunkowań funkcjonowania i rozwoju współczesnych przedsiębiorstw. Nasilenie zmian w otoczeniu przedsiębiorstw wiąże się z realizacją koncepcji gospodarki 4.0, z którą mamy obecnie do czynienia. To powoduje, iż przedsiębiorstwa i kadra menedżerska musi nieustannie analizować rodzaj i charakter tych zmian, oraz wdrażać takie modele biznesu, które pozwalają utrzymać i kształtować przewagę konkurencyjną przedsiębiorstw. Z tego założenia wyszli Autorzy monografii, podejmując się realizacji ambitnego celu, jakim była identyfikacja charakterystycznych uwarunkowań współczesnych organizacji w warunkach gospodarki 4.0 i adekwatnych dla nich nowych form działania i modeli biznesowych.
Należy podkreślić, iż pomimo, że literatura naukowa w Polsce z zakresu modeli biznesu jest dość obszerna, to jednak brak jest opracowań kompleksowych omawiających zarówno uwarunkowania, jak formy i modele działania przedsiębiorstw. Recenzowana monografia wnosi nowe wątki i wypełnia słabiej rozpoznane pola badawcze w tym obszarze. Autorzy monografii nie koncentrowali się wyłącznie na teoretycznym ujęciu omawianej problematyki, ale używając języka teorii i praktyki ilustrują powiązania pomiędzy pojęciami a rzeczywistymi formami i modelami biznesu, przedstawiając ciekawe przypadki opisujące sytuacje zaczerpnięte z życia współczesnych organizacji.
- z recenzji prof. dr hab. Krystyny Poznańskiej, Szkoła Główna Handlowa

Parametry

autor
praca zbiorowa
format
Strony: 218, Format: 240x170x14 mm
wydanie
Rok wydania: 2019, oprawa: broszurowa

Opinie

Napisz opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.

Inni kupowali również:

Usługi rynku telekomunikacyjnego w warunkach...
35,68 PLN

Usługi rynku telekomunikacyjnego w warunkach...

• PRODUKT NIEDOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Kryzys jako element sytuacji gospodarczej
25,09 PLN

Kryzys jako element sytuacji gospodarczej

• PRODUKT NIEDOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Islandia. Wybrane współczesne wyzwania gospodarcze
25,48 PLN

Islandia. Wybrane współczesne wyzwania gospodarcze

• PRODUKT NIEDOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Studium wybranych czynników efektywnego...
27,09 PLN

Studium wybranych czynników efektywnego...

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Metaekonomia II. Zagadnienia z filozofii...
94,77 PLN

Metaekonomia II. Zagadnienia z filozofii...

• PRODUKT NIEDOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zapytaj o produkt
→ Zostaw opinię!
Formy działania i modele biznesowe...
Twoja ocena:
Powiadom o dostępności
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl