Opinie o Nas
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. Wykonanie...
Ocena: 0
Kod EAN: 9788374388573
• PRODUKT DOSTĘPNY
Dostępność: 5 szt.

Cena za szt.

15,37 PLN
cena z 5% VAT
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas realizacji: 1-2 dni robocze
Koszt dostawy: od 9,99 PLN
Zapytaj o produkt
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie

Opis produktu

SPIS TREŚCI:

WSTĘP

ROZDZIAŁ I

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji jako organ kontrolujący działalność programową i reklamową nadawców radiowych i telewizyjnych

1.1. Działalność kontrolna w zakresie przestrzegania artykułu 18 ustawy o radiofonii i telewizji

1.1.1. Egzekwowanie zakazu emisji audycji zawierających treści zdefiniowane w artykule 18 ustępach 1, 2 i 3

1.1.2. Egzekwowanie zakazu emisji audycji, które mogą zagrażać fizycznemu, psychicznemu lub moralnemu rozwojowi małoletnich

1.2. Kontrola w zakresie przestrzegania przez nadawców przepisów dotyczących obecności w programach określonych kategorii audycji i ich minimalnego czasu nadawania

1.3. Kontrola działalności reklamowej i sponsorskiej

1.4. Kontrola programowa mediów publicznych w zakresie realizacji obowiązków misyjnych

Podsumowanie

ROZDZIAŁ II

Zadania Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wobec mediów publicznych

2.1. Powołanie spółek mediów publicznych i udział w tym procesie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

2.2. Wybór rad nadzorczych w spółkach mediów publicznych oraz ich pierwszych zarządów i konsekwencje tych decyzji

2.3. Powoływanie rad programowych

2.4. Ustalanie zasad prezentowania i wyjaśniania polityki państwa przez naczelne organy władzy państwowej w mediach publicznych

2.5. Ustalanie trybu dostępu partii politycznych, związków zawodowych i związków pracodawców do mediów publicznych

2.6. Ustalanie zasad emisji audycji wyborczych w mediach publicznych

2.7. Ustalanie trybu informowania w mediach publicznych o działalności organizacji pożytku publicznego

Podsumowanie

BIBLIOGRAFIA

Parametry

autor
Agata Dziekan-Łanucha
format
Strony: 152
wydanie
Rok wydania: 2020, oprawa: broszurowa

Opinie

Napisz opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.

Inni kupowali również:

Media Varia. Jednostki Społeczeństwa...
41,13 PLN

Media Varia. Jednostki Społeczeństwa...

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Rynki medialne wybranych państw Europy Zachodniej
26,19 PLN

Rynki medialne wybranych państw Europy Zachodniej

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Badanie komunikacji vol. 2
34,89 PLN

Badanie komunikacji vol. 2

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Polityka medialna w okresie konwersji cyfrowej...
31,81 PLN

Polityka medialna w okresie konwersji cyfrowej...

• PRODUKT NIEDOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Poezja (meta)fizyczna. Materialność w twórczości..
28,00 PLN

Poezja (meta)fizyczna. Materialność w twórczości..

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zapytaj o produkt
→ Zostaw opinię!
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. Wykonanie...
Twoja ocena:
Powiadom o dostępności
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl