Opinie o Nas
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
Kształtowanie relacji na polsko-czeskim...
Ocena: 0
Kod EAN: 9788320824131
• PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Cena za szt.

50,09 PLN
cena z 5% VAT
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas realizacji: 1-2 dni robocze
Koszt dostawy: od 9,99 PLN
Zapytaj o produkt
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie

Opis produktu

W pierwszych dwóch dekadach XXI wieku na europejskich pograniczach, w tym również na
pograniczu polsko-czeskim, można zauważyć intensyfikację różnych działań mających na celu
pobudzenie transgranicznej współpracy kulturalnej. Służą one m.in. zacieraniu granic i podziałów
między państwami przygranicznymi czy też kształtowaniu nowej ich jakości. Doprowadziło to
m.in. do wzrostu podaży na rynku usług kultury pogranicza polsko-czeskiego czy zmiany
w zachowaniach polskich oraz czeskich odbiorców oferty kulturalnej i w konsekwencji do
wyodrębnienia się wspólnego transgranicznego rynku usług kultury. Rynku bardzo specyficznego
(chociażby ze względu na ciągle istniejące polsko-czeskie animozje i podziały) i jak dotąd bardzo
słabo rozpoznanego oraz opisanego.
Prezentowana książka ma charakter interdyscyplinarny i oprócz zarządzania (zwłaszcza
marketingu) znajdują się w niej odniesienia do ekonomii, socjologii oraz sfery kultury. Przyjętym
celom pracy oraz postępowaniu badawczemu podporządkowana została struktura książki
obejmująca dwie warstwy: teoretyczną oraz empiryczną. Rozdział pierwszy poświęcono
kluczowym z punktu widzenia podjętego tematu zagadnieniom marketingu relacji w kulturze.
W rozdziale drugim uwaga skupiona została na stosunkowo młodej i słabo rozpoznanej kategorii,
jaką jest rynek transgraniczny. Najważniejszym celem rozdziału trzeciego była charakterystyka
transgranicznego rynku usług kultury podzielonego granicą miasta Cieszyn Czeski Cieszyn.
Zaprezentowano w nim pojęcie i specyfikę miasta podzielonego granicą. W rozdziale czwartym
przedstawiono uwarunkowania kształtowania się relacji na polsko-czeskim transgranicznym rynku
usług kultury. Wyniki badań własnych autora zaprezentowano w rozdziale piątym. W rozdziale
szóstym przedstawiono modelowe ujęcie procesu kształtowania długotrwałych relacji na
transgranicznym rynku usług kultury. Omówiono założenia opracowanego modelu, a także
dokonano szczegółowej charakterystyki jego składowych. Skoncentrowano się zwłaszcza na
działaniach marketingowych realizowanych na trzech poziomach: badań transgranicznego rynku,
jego segmentacji, doboru i konfiguracji instrumentów marketingowych.

Parametry

autor
Łukasz Wróblewski
format
Strony: 336, Format: 250x176 mm
wydanie
Rok wydania: 2020, oprawa: broszurowa

Opinie

Napisz opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.

Inni kupowali również:

Psychologia negocjacji
32,90 PLN

Psychologia negocjacji

• PRODUKT NIEDOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Psychospołeczne korelaty gotowości do uczenia się
32,36 PLN

Psychospołeczne korelaty gotowości do uczenia się

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zarządzanie szczęśliwym zespołem
45,90 PLN

Zarządzanie szczęśliwym zespołem

• PRODUKT NIEDOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Sztuka autoreformy
32,19 PLN

Sztuka autoreformy

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Czy włoska praca się opłaca?
30,03 PLN

Czy włoska praca się opłaca?

• PRODUKT NIEDOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zapytaj o produkt
→ Zostaw opinię!
Kształtowanie relacji na polsko-czeskim...
Twoja ocena:
Powiadom o dostępności
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl