Opinie o Nas
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
Lokowanie idei w reklamie
Ocena: 0
Kod EAN: 9788381803656
• PRODUKT DOSTĘPNY
Dostępność: 1 szt.

Cena za szt.

43,23 PLN
cena z 5% VAT
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas realizacji: 1-2 dni robocze
Koszt dostawy: od 9,99 PLN
Zapytaj o produkt
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie

Opis produktu

Książka ma wiele atutów. Bez wątpienia należą do nich trafnie wybrany temat, logiczna konstrukcja problemowa czy narracja Autorki, która wykorzystuje obszerny materiał źródłowy oraz literaturę z wielu dyscyplin naukowych. Na uwagę zasługują też rzetelne analizy i przemyślana koncepcja badań, które przesądzają o oryginalności i istotności pracy. Prezentowane wyniki badań ilościowych udokumentowane zostały bogatym materiałem ilustracyjnym. (?) Praca jest cennym źródłem nie tylko dla badaczy i studentów komunikacji społecznej i mediów, ale także innych dyscyplin o profilu społecznym czy humanistycznym. Pomoże także praktykom w lepszym zrozumieniu problematyki lokowania idei i wartości w komunikacji perswazyjnej.
- dr hab. Małgorzata Łosiewicz, prof. UG
Dzieło jest efektem wielomiesięcznej, benedyktyńskiej wręcz pracy, którą Autorka włożyła w przeprowadzenie znakomicie przygotowanych badań (w tym eyetrackingowych i encefalograficznych) oraz rzetelne kwerendy literaturowe. Autorka wykazuje znakomitą orientację w szerokim spektrum problematyki ? od komunikologii po neuromarketing, wprowadzając kolejne definicje, w tym idea placement, i wyjaśniając je językiem zrozumiałym, odnosząc się przy tym do światowej literatury przedmiotu. (?) Projekt kategoryzacji medialności perswazyjnej idei z pewnością zainspiruje innych badaczy i będzie dla nich metodologiczną podpowiedzią, w jaki sposób takie badanie ? od strony logistycznej i naukowej ? zaplanować i zorganizować. Książka Klaudii Cymanow-Sosin to oryginalna, dopracowana w detalach, wyjątkowo ciekawa i aktualna pozycja, która z pewnością zostanie dostrzeżona i wysoko oceniona przez czytelników.
- dr hab. Krzysztof Gajdka, prof. UPJPII

Parametry

autor
Klaudia Cymanow-Sosin
format
Strony: 370, Format: 225x157x21 mm
wydanie
Rok wydania: 2020, oprawa: broszurowa

Opinie

Napisz opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.

Inni kupowali również:

Moc modlitwy o uzdrowienie
20,71 PLN

Moc modlitwy o uzdrowienie

• PRODUKT NIEDOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Szlak Andersa T.23 W gruzach na szczycie
14,43 PLN

Szlak Andersa T.23 W gruzach na szczycie

• PRODUKT NIEDOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Współczesne problemy religijne
29,95 PLN

Współczesne problemy religijne

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Informacje pożądane
47,71 PLN

Informacje pożądane

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Rzecznik prasowy w instytucji kościelnej. Teoria i
32,47 PLN

Rzecznik prasowy w instytucji kościelnej. Teoria i

• PRODUKT NIEDOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zapytaj o produkt
→ Zostaw opinię!
Lokowanie idei w reklamie
Twoja ocena:
Powiadom o dostępności
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl