Opinie o Nas
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
Marketing strategiczny w sektorze kultury..
Ocena: 0
Kod EAN: 9788375568455
• PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Cena za szt.

20,27 PLN
cena z 5% VAT
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas realizacji: 1-2 dni robocze
Koszt dostawy: od 9,99 PLN
Zapytaj o produkt
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie

Opis produktu

Sukces organizacji kulturalno-oświatowych zależy od wielu czynników. Nie ulega wątpliwości, że marketing mieści się wśród nich. Aby jednak opracowywać i właściwie stosować strategie marketingowe, trzeba je dobrze poznać. Temu zadaniu może z całą pewnością służyć lektura książki Marketing strategiczny w sektorze kultury Euroregionu Śląsk Cieszyński".
Jan Ryłko
Prezes Zarządu Polskiego Związku Kulturalno-Oświatowego w Republice Czeskiej
Silną stroną pracy jest udane, naturalne połączenie istniejącej teorii marketingu z wynikami i wnioskami z badań empirycznych przeprowadzonych przez autora. Na podkreślenie zasługuje różnorodność form badania własnego, obejmującego ustalenia ilościowe i jakościowe, w tym także posłużenie się techniką analizy przypadków. Ogromne znaczenie dla oceny wartości pracy ma jej przydatność dla zarządzania procesami kultury w regionie Euroregionu Śląsk Cieszyński w przyszłości, tak w ujęciu makro (dla władz euroregionu), jak i mikro (dla osób kierujących poszczególnymi instytucjami kultury).
prof. nadzw. dr hab. Adam Grzegorczyk
Przedstawiony materiał jest bardzo interesujący, wartościowy, zawierający bardzo wiele odniesień praktycznych. [...] Wysoko należy ocenić poziom naukowy całej pracy. [...] Wysoko oceniam stronę metodyczną badań pierwotnych prowadzonych zarówno po stronie podażowej (podmioty sektora kultury), jak i popytowej rynku (odbiorcy oferty kulturalnej). Poszczególne rozdziały książki zostały napisane bardzo przystępnym językiem, w sposób interesujący i zachęcający do czytania.
prof. dr hab. Zdenk Mikol

Parametry

autor
Łukasz Wróblewski
format
Strony: 250, Format: 16,5x23,5 cm
wydanie
Rok wydania: 2016, oprawa: broszurowa

Opinie

Napisz opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.

Inni kupowali również:

Marketing internetowy w turystyce
69,27 PLN

Marketing internetowy w turystyce

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Event marketing w zintegrowanej komunikacji
61,35 PLN

Event marketing w zintegrowanej komunikacji

• PRODUKT NIEDOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Marketing terytorialny w ujeciu relacyjnym
42,47 PLN

Marketing terytorialny w ujeciu relacyjnym

• PRODUKT NIEDOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Marketing doświadczeń w internecie
77,09 PLN

Marketing doświadczeń w internecie

• PRODUKT NIEDOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Marketing przyszłości
51,05 PLN

Marketing przyszłości

• PRODUKT NIEDOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zapytaj o produkt
→ Zostaw opinię!
Marketing strategiczny w sektorze kultury..
Twoja ocena:
Powiadom o dostępności
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl