Opinie o Nas
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
Medialne (r)ewolucje a komunikowanie społeczne
Ocena: 0
Kod EAN: 9788381804332
• PRODUKT DOSTĘPNY
Dostępność: 3 szt.

Cena za szt.

40,67 PLN
cena z 5% VAT
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas realizacji: 1-2 dni robocze
Koszt dostawy: od 9,99 PLN
Zapytaj o produkt
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie

Opis produktu

Autor książki zadaje istotne pytanie:
Jaka jest zależność między ewolucją wszechobecnych mediów a komunikowaniem społecznym?
Komunikowanie społeczne nie jest tylko i wyłącznie domeną ludzi, uczestniczą w nim również inteligentne maszyny mające możliwość interakcji między sobą.
Ewolucja technologii medialnych wpływa na rozwój wolnej myśli, nieskrępowanych idei, a nawet rewolucji społecznych.
Wraz z pojawianiem się nowych technologii medialnych powstają nowe określenia, które także ewoluują. Wyrażenie typowe dla czasu medialnego panowania telewizji: urwał się komuś film w okresie ekspansji komputerowej zostaje zastąpione wyrażeniem wykasować coś z pamięci. Natomiast na etapie dominacji mobilnej i internetowej niezwykle popularne staje się pytanie: jesteś jeszcze online?
W książce poruszono także tematykę problematycznego korzystania z internetu, jak m.in. vaguebooking, konieczność przynależności, histrioniczne zaburzenie osobowości, trollowanie, fałszywe wiadomości (fake news) itp.
Analiza relacji komunikacji werbalnej z niewerbalną prowadzi autora do zmiany starego polskiego przysłowia: Gdy mówisz papą, nie pokazuj łapą. Biorąc pod uwagę potwierdzoną naukowo rolę komunikacji niewerbalnej, należy zmienić to przysłowie i podpowiadać: Gdy mówisz papą, pokazuj też łapą. Wtedy być może gestykulowanie podczas rozmowy będzie przeszkadzało niektórym tradycjonalistom, ale dzięki temu komunikacja ludzka będzie bardziej naturalna, prosta, bogata i efektywna.

Parametry

autor
Andrzej Postawa
format
Strony: 422, Format: 225x160x24 mm
wydanie
Rok wydania: 2021, oprawa: broszurowa

Opinie

Napisz opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.

Inni kupowali również:

Dziennikarki prasy dla kobiet w Polsce...
30,40 PLN

Dziennikarki prasy dla kobiet w Polsce...

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Multimodalność komunikacji
19,96 PLN

Multimodalność komunikacji

• PRODUKT NIEDOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
O mediach lokalnych regionie i regionalizmie
43,99 PLN

O mediach lokalnych regionie i regionalizmie

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Władza platform. Za fasadą Google
32,89 PLN

Władza platform. Za fasadą Google

• PRODUKT NIEDOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Nowe supermedium. Współczesne oblicza telewizji..
33,19 PLN

Nowe supermedium. Współczesne oblicza telewizji..

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zapytaj o produkt
→ Zostaw opinię!
Medialne (r)ewolucje a komunikowanie społeczne
Twoja ocena:
Powiadom o dostępności
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl