Opinie o Nas
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
Medialny obraz rzeczywistości
Ocena: 0
Kod EAN: 9788365697042
• PRODUKT DOSTĘPNY
Dostępność: 4 szt.

Cena za szt.

54,47 PLN
cena z 5% VAT
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas realizacji: 1-2 dni robocze
Koszt dostawy: od 9,99 PLN
Zapytaj o produkt
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie

Opis produktu

Teksty składające się na tom, który niniejszym oddajemy w Państwa ręce, posiadają wspólną cechę, a jest nią zorientowanie na problemy medialnego ujęcia rzeczywistości. Ta myśl łączy autorów, dzieli ich przyjęta perspektywa badawcza. To nie powinno dziwić, granice obszaru badań medialnych są pojemne, tak jak pojemne jest samo pojęcie mediów. Aby ułatwić Państwu poruszanie się pośród tej mnogości głosów, ułożyliśmy teksty zaproponowane przez naszych autorów w bloki, które symbolicznie mają odzwierciedlać pola badawczej eksploracji.
Pierwsza część dotyczy prawnych aspektów przestrzeni medialnej, zarówno na poziomie regulacji prawnych warunkujących funkcjonowanie mediów, jak i na poziomie medialnej reprezentacji zagadnień prawnych. Kolejna część obejmuje zagadnienia związane z medialnym obrazowaniem rzeczywistości i z mechanizmami wpływającymi na charakter takiego przekazu. Trzecia część niniejszej publikacji dotyczy wpływu, jaki przekaz medialny wywiera na życie każdego z nas. W tej części oprócz analiz badawczych zdecydowaliśmy się umieścić tekst nie do końca posiadający charakter akademicki, jednakże posiadający wartość nie do przecenienia, będący niejako "spojrzeniem z wewnątrz" na procesy kształtowania gustów odbiorców reklam. Ten punkt widzenia praktyka wpisuje się doskonale w tendencje, jakie dostrzec możemy w procesie odchodzenia od czysto akademickiego modelu studiów na rzecz doskonalenia umiejętności praktycznych. Ostatnia część zawiera artykuły eksplorujące temat medialnych reprezentacji miasta Kalisza.
Oddajemy w Państwa ręce tom, o którym nie można powiedzieć, że wyczerpuje temat medialnego obrazowania rzeczywistości. Złożoności sfery medialnej nie sposób oddać w kilkudziesięciu nawet artykułach i chodzi tutaj przede wszystkim o specyfikę przedmiotu badań, który ściśle związany z rozwojem technologii komunikowania masowego nieustannie zmienia swój kształt. Mimo to wierzymy, że teksty zebrane w niniejszym tomie nie stanowią jedynie obrazu pewnej sytuacji zastanej, która lada chwila może ulec zmianie, ale dotykają problemów bardziej fundamentalnych, stanowiących niezmienny trzon tego, co zwykliśmy nazywać przekazem medialnym.

Parametry

autor
praca zbiorowa
format
Strony: 319, Format: 17x24 cm
wydanie
Rok wydania: 2017, oprawa: broszurowa

Opinie

Napisz opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.

Inni kupowali również:

Negocjacje policyjne i więzienne
41,77 PLN

Negocjacje policyjne i więzienne

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Delegowanie pracowników za granicę
132,80 PLN

Delegowanie pracowników za granicę

• PRODUKT NIEDOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Nieludzka Medycyna. Lekarze w służbie nazizmu
37,91 PLN

Nieludzka Medycyna. Lekarze w służbie nazizmu

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Administracja rządowa państwa członkowskiego...
37,91 PLN

Administracja rządowa państwa członkowskiego...

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
TESTY DO POLICJI 2023 - Zbiór zadań
48,32 PLN

TESTY DO POLICJI 2023 - Zbiór zadań

• PRODUKT NIEDOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zapytaj o produkt
→ Zostaw opinię!
Medialny obraz rzeczywistości
Twoja ocena:
Powiadom o dostępności
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl