- Sklep
- Zamówienie z terminem płatności
Zamówienie z terminem płatności
Od zawsze stawiamy na komfort zakupów i rozumiemy istniejące wymagania związane z dokumentacją, z którymi nasi klienci muszą mierzyć się na codzień.
Tym samym staramy zmierzyć się z oczekiwaniami i stworzyć księgarnię do wygodnych, szybkich oraz tanich zakupów, przeznaczoną nie tylko dla klientów detalicznych ale również szkół, bibliotek czy firm działających w zakresie oświaty.
ODROCZONY TERMIN PŁATNOŚCI PRZEWIDUJEMY MIĘDZY INNYMI DLA:
1) Szkół oraz przedszkoli w tym publicznych oraz prywatnych,
2) Bibliotek,
3) Fundacji,
4) Księgarni oraz sklepów internetowych/stacjonarnych,
5) Wszelkiego rodzaju firm państwowych,
6) Firm eventowych,
7) Działalności sportowych,
8) Rad rodziców posiadających NIP,
9) Wszelkiego rodzaju działalności związanych z oferowanymi przez nas produktami.
NIE UDZIELAMY TERMINÓW PŁATNOŚCI KLIENTOM DETALICZNYM
WARUNKI PRZYZNANIA TERMINU PŁATNOŚCI:
Terminy płatności przyznawane są indywidualnie po kontakcie z nami lub złożeniu zamówienia w opisany poniżej sposób. Zastrzegamy, że z różnych przyczyn wniosek o termin płatności może zostać przez nas odrzucony.
Maksymalny okres wnioskowania to 30 dni.
Maksymalna kwota wnioskowania to 25 000 zł netto.
KIEDY WNIOSEK ZOSTANIE ODRZUCONY:
1) W przypadku zalegania firmy w KRD,
2) W przypadku niewywiązywania się z terminów opłacania FV przy wcześniejszych zakupach na naszym sklepie,
3) W przypadku osób fizycznych wniosek odrzucany jest bezwzględnie,
4) Z pozostałych przyczyn, które zostaną przedstawione indywidualnie klientowi.
CO ZYSKUJESZ DECYDUJĄC SIĘ NA ZAKUPY U NAS:
JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE Z ODROCZONYM TERMINEM PŁATNOŚCI:
1) Prześlij swoje zamówienie drogą e-mailową na adres bok@toyszop.pl informując nas w treści zamówienia o chęci skorzystania z terminu płatności. W treści e-maila podaj niezbędne dane takie jak:
- DANE DO FAKTURY
- ADRES DO DOSTAWY (wraz z numerem telefonu)
Jeżeli cena produktów, które chcesz zakupić jest zbyt wysoka - zaproponuj swoją. Ustosunkujemy się do propozycji w zależności od wielkości składanego zamówienia.
2) Dokonaj zamówienia na sklepie internetowym w opisany poniżej sposób
- Dodaj do koszyka wszystkie produkty, których potrzebujesz w odpowiednich ilościach, a następnie przejdź do koszyka,
- Wybierz odpowiednio METODA DOSTAWY - Kurier InPost, METODA PŁATNOŚĆI - Odroczony termin płatności, a następnie przejdź DALEJ
- Wybierając odpowiednio FIRMA uzupełnij formularz danymi do Faktury (dane NABYWCY). Jeżeli potrzebujesz wysyłki na inny adres niż dane nabywcy, zaznacz odpowiednie pole, a następnie również uzupełnij formularz. W sekcji KOMENTARZ DO ZAMÓWIENIA umieść informacje jeżeli potrzebujesz aby na FV poza danymi NABYWCY znalazły się również dane ODBIORCY. W tej sekcji umieść również komentarz z informacją jaki termin płatności Cię interesuje (ilość dni).
- Kliknij i PRZEJDŹ DALEJ
- Na końcu procesu zamówienia po prawej stronie wyświetli Ci się podsumowanie zamówienia. Jeżeli wszystko się zgadza, dokończ proces zamówienia klikając ZAMAWIAM I PŁACĘ (bez obaw, bez względu na komunikat "PŁACĘ" nie zostaniesz przekierowany do płatności).
- Twoje zamówienie zostało właśnie złożone i trafi do naszego systemu. Na ekranie wyświetli Ci się komunikat potwierdzajacy zlecone zamówienie.
W możliwie najszybszym czasie skontaktuje się z Tobą osoba z naszego zespołu, odpowiedzialna za obsługę zamówień internetowych. Zostaniesz poinformowany/a o przebiegu realizacji zamówienia oraz czy jesteśmy gotowi na realizację z ODROCZONYM TERMINEM.
Od tej pory osoba ta będzie Twoim opiekunem, z którym możesz się kontaktować w sprawie złożonego zamówienia oraz wszelkich pytań. Będzie do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00.