Opinie o Nas
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto

Zamówienie z terminem płatności


Od zawsze stawiamy na komfort zakupów i rozumiemy istniejące wymagania związane z dokumentacją, z którymi nasi klienci muszą mierzyć się na codzień.

Tym samym staramy zmierzyć się z oczekiwaniami i stworzyć księgarnię do wygodnych, szybkich oraz tanich zakupów, przeznaczoną nie tylko dla klientów detalicznych ale również szkół, bibliotek czy firm działających w zakresie oświaty.

ODROCZONY TERMIN PŁATNOŚCI PRZEWIDUJEMY MIĘDZY INNYMI DLA:

1) Szkół oraz przedszkoli w tym publicznych oraz prywatnych,

2) Bibliotek,

3) Fundacji,

4) Księgarni oraz sklepów internetowych/stacjonarnych,

5) Wszelkiego rodzaju firm państwowych,

6) Firm eventowych,

7) Działalności sportowych,

8) Rad rodziców posiadających NIP,

9) Wszelkiego rodzaju działalności związanych z oferowanymi przez nas produktami.

NIE UDZIELAMY TERMINÓW PŁATNOŚCI KLIENTOM DETALICZNYM

 

WARUNKI PRZYZNANIA TERMINU PŁATNOŚCI:

Terminy płatności przyznawane są indywidualnie po kontakcie z nami lub złożeniu zamówienia w opisany poniżej sposób. Zastrzegamy, że z różnych przyczyn wniosek o termin płatności może zostać przez nas odrzucony.

Maksymalny okres wnioskowania to 30 dni.

Maksymalna kwota wnioskowania to 25 000 zł netto.

 

KIEDY WNIOSEK ZOSTANIE ODRZUCONY:

1) W przypadku zalegania firmy w KRD,

2) W przypadku niewywiązywania się z terminów opłacania FV przy wcześniejszych zakupach na naszym sklepie,

3) W przypadku osób fizycznych wniosek odrzucany jest bezwzględnie,

4) Z pozostałych przyczyn, które zostaną przedstawione indywidualnie klientowi.

 

CO ZYSKUJESZ DECYDUJĄC SIĘ NA ZAKUPY U NAS:

 

JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE Z ODROCZONYM TERMINEM PŁATNOŚCI:

1) Prześlij swoje zamówienie drogą e-mailową na adres bok@toyszop.pl informując nas w treści zamówienia o chęci skorzystania z terminu płatności. W treści e-maila podaj niezbędne dane takie jak:

  • DANE DO FAKTURY
  • ADRES DO DOSTAWY (wraz z numerem telefonu)

Jeżeli cena produktów, które chcesz zakupić jest zbyt wysoka - zaproponuj swoją. Ustosunkujemy się do propozycji w zależności od wielkości składanego zamówienia.

2) Dokonaj zamówienia na sklepie internetowym w opisany poniżej sposób

  • Dodaj do koszyka wszystkie produkty, których potrzebujesz w odpowiednich ilościach, a następnie przejdź do koszyka,
  • Wybierz odpowiednio METODA DOSTAWY - Kurier InPost, METODA PŁATNOŚĆI - Odroczony termin płatności, a następnie przejdź DALEJ

  • Wybierając odpowiednio FIRMA uzupełnij formularz danymi do Faktury (dane NABYWCY). Jeżeli potrzebujesz wysyłki na inny adres niż dane nabywcy, zaznacz odpowiednie pole, a następnie również uzupełnij formularz. W sekcji KOMENTARZ DO ZAMÓWIENIA umieść informacje jeżeli potrzebujesz aby na FV poza danymi NABYWCY znalazły się również dane ODBIORCY. W tej sekcji umieść również komentarz z informacją jaki termin płatności Cię interesuje (ilość dni).
  • Kliknij i PRZEJDŹ DALEJ

 

 

  • Na końcu procesu zamówienia po prawej stronie wyświetli Ci się podsumowanie zamówienia. Jeżeli wszystko się zgadza, dokończ proces zamówienia klikając ZAMAWIAM I PŁACĘ (bez obaw, bez względu na komunikat "PŁACĘ" nie zostaniesz przekierowany do płatności).
  • Twoje zamówienie zostało właśnie złożone i trafi do naszego systemu. Na ekranie wyświetli Ci się komunikat potwierdzajacy zlecone zamówienie.

W możliwie najszybszym czasie skontaktuje się z Tobą osoba z naszego zespołu, odpowiedzialna za obsługę zamówień internetowych. Zostaniesz poinformowany/a o przebiegu realizacji zamówienia oraz czy jesteśmy gotowi na realizację z ODROCZONYM TERMINEM.

Od tej pory osoba ta będzie Twoim opiekunem, z którym możesz się kontaktować w sprawie złożonego zamówienia oraz wszelkich pytań. Będzie do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00.

 

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl