Opinie o Nas
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
Programowanie z krabem
Ocena: 0
Kod EAN: 9788365418456
• PRODUKT DOSTĘPNY
Dostępność: 7 szt.

Cena za szt.

1 198,00 PLN
cena z 23% VAT
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas realizacji: 1-2 dni robocze
Darmowa dostawa
Zapytaj o produkt
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie

Opis produktu

Nauka programowania w przedszkolu może odbywać się przez zabawę, w której krab jest świetnym kompanem dla dzieci już od 5 roku życia. Nauka podstaw kodowania zakłada kształtowanie i rozwijanie takich umiejętności jak logiczne myślenie, spostrzegawczość, planowanie, przewidywanie, wnioskowanie, czy kreatywność.


Krab to zabawne zwierzę, które lubi chodzić swoimi ścieżkami, a przy okazji uczy:


  • nawiązywania relacji rówieśniczych,
  • współdziałania z dziećmi,
  • układania i rozwiązywania zagadek,
  • eksperymentowania i przewidywania,
  • określania kierunków i ustalania położenia przedmiotów.


A wszystko to poprzez zabawę, w którą została umiejętnie wpleciona nauka podstaw programowania.


Nauka programowania w przedszkolu jest prosta


Co oznacza nauka programowania w przedszkolu? Czy mamy uczyć dzieci myśleć jak komputer? Wręcz przeciwnie! Chodzi o to, żeby dzieci nauczyły się korzystać z pewnych nawyków myślowych, które są niezbędne w informatyce, ale w jakimś stopniu są obecne od dawna w codziennym i zawodowym życiu większości z nas. Właśnie na tym polega programowanie w przedszkolu na nauczeniu dzieci dostrzegania i rozmienia działań, które można rozłożyć na pojedyncze elementy oraz nauczyć ich planowania, przewidywania oraz wnioskowania.


Programowanie w przedszkolu to przede wszystkim umiejętność dedukcji, myślenia analitycznego i algorytmicznego.


Gry i zabawy ruchowe - sprawdzony sposób na naukę w przedszkolu


Podstawowym miejscem zabaw jest dywanik i gry wielkowymiarowe, na których cała grupa może się swobodnie poruszać. Gry i zabawy ruchowe:


  • uczą rozwiązywania problemów - wykorzystując takie umiejętności jak przypisywanie znaczenia do znaku, znajdowanie rytmów, znajdowanie prawidłowości, rozumienie związków przyczynowo-skutkowych, rozumienie kolejności zdarzeń, odwracanie operacji;
  • wspierają samodzielne lub zespołowe rozwiązywanie problemów, pozwalają uczyć się na błędach i uczyć się dzieciom od siebie nawzajem;
  • wspomagają indywidualizację - zadania przydzielane są różnym dzieciom i różnym zespołom, tak żeby wszystkie dzieci były aktywne na każdych zajęciach i przyjmowali role adekwatne do ich możliwości.


Jak grać i uczyć jednocześnie programowania?


Pan Krab poprowadzi nas przez osiem zabaw rozwijających umiejętności niezbędne do  logicznego myślenia. Pan Krab rusza się...  jak krab - nie obraca się ale może chodzić w czterech kierunkach. Krab ma też przyjaciół, którzy lubią mu przeszkadzać. Na kamienistej plaży spotkamy panią Żabkę, panią Agamę, pana Kruka a w morskiej rafie koralowej pana Ślimaka, panią Murenę, panią Meduzę i panią Ośmiornicę - każde ze zwierząt ma nieco inny sposób ruszania się. Na szczęście nie musimy ich pamiętać, bo są zaznaczone kropkami.


W każdym z zabaw Krab przejdzie zadanie-labirynt zakończone zdobyciem muszli - nowego domku dla Kraba. Każde z dzieci dostanie też naklejkę z muszelką do naklejenia na karcie umiejętności, a na zakończenie całego cyklu dostanie podpisany przez pana Kraba dyplom.


W każdym z zabaw Krab przejdzie zadanie-labirynt zakończone zdobyciem muszli - nowego domku dla Kraba. Każde z dzieci dostanie też naklejkę z muszelką do naklejenia na karcie umiejętności, a na zakończenie całego cyklu dostanie podpisany przez pana Kraba certyfikat programisty.


Ćwiczenia w ramach każdego z ośmiu zabaw są ze sobą wzajemnie powiązane, ale nie trzeba ich wykonywać w jednym ciągu - mogą być realizowane z przerwami.


Przebieg zajęć nigdy nie jest do końca przewidywalny - należy zostawić margines na pomysły, pytania lub niestandardowe rozwiązania dzieci i być na każde z nich otwartym.


Programowanie z Krabem zawiera:


  • Elementy kartonowe:

    • 32 elementy kartonowe do budowania labiryntów i zadań 22×22 cm. Elementy te są dwustronne - w pierwszych czterech zabawach krab wędruje po kamienistej plaży, w kolejnych czterech zabawach krab wędruje przez rafę koralową,
    • 8 kartonów z muszlami - to cele i nagrody dla kraba w każdej zabawie,
    • kartony z 7 zwierzętami, które w poszczególnych tematach przeszkadzają krabowi w jego drodze do muszli: kruk, żabka, agama, ślimak, murena, meduza, ośmiornica,
    • 48 kartoników z pomarańczowymi strzałkami do zapisywania i planowania drogi kraba 10×10 cm.


  • Plansza do zabaw i układania labiryntów - w wielkości 170×250 cm
  • Elementy motywujące:

    • 25 kart dla 25 dzieci z miejscem na osiem naklejek-nagród,
    • 8 zestawów naklejek do każdej zabawy,
    • 25 dyplomów po zakończeniu wszystkich zabaw,
    • karty pracy - 8 wzorów (do każdego z tematów jedna).


    4. Poradnik metodyczny ze scenariuszami zajęć.

    Parametry

    autor
    praca zbiorowa
    format
    Format: 640x410x10 mm
    wydanie
    Rok wydania: 2021, oprawa: pudełko

    Opinie

    Napisz opinię

    Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.

    Inni kupowali również:

    DRUŻYNA MARZEŃ - Sześciolatek Karty pracy 4 WSIP
    36,12 PLN

    DRUŻYNA MARZEŃ - Sześciolatek Karty pracy 4 WSIP

    • PRODUKT DOSTĘPNY
    Dodano do koszyka
    Dodano do ulubionych
    Usunięto z ulubionych
    Arkusz obserwacyjny cech rozwojowych dziecka 4 l.
    31,72 PLN

    Arkusz obserwacyjny cech rozwojowych dziecka 4 l.

    • PRODUKT DOSTĘPNY
    Dodano do koszyka
    Dodano do ulubionych
    Usunięto z ulubionych
    Arkusz obserwacyjny cech rozwojowych dziecka 3 l.
    31,72 PLN

    Arkusz obserwacyjny cech rozwojowych dziecka 3 l.

    • PRODUKT DOSTĘPNY
    Dodano do koszyka
    Dodano do ulubionych
    Usunięto z ulubionych
    Edukacja informatyczna SP 3 Zeszyt ćwiczeń + CD
    19,60 PLN

    Edukacja informatyczna SP 3 Zeszyt ćwiczeń + CD

    • PRODUKT DOSTĘPNY
    Dodano do koszyka
    Dodano do ulubionych
    Usunięto z ulubionych
    Przedszkolaczek 20/2023
    8,94 PLN

    Przedszkolaczek 20/2023

    • PRODUKT DOSTĘPNY
    Dodano do koszyka
    Dodano do ulubionych
    Usunięto z ulubionych
    Zapytaj o produkt
    → Zostaw opinię!
    Programowanie z krabem
    Twoja ocena:
    Powiadom o dostępności
    Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl