- Sklep
- Zgłoś reklamację produktu
Zgłoś reklamację produktu
REKLAMACJE
Przed złożeniem reklamacji zachęcamy do zapoznania się z REGULAMINEM
Jak złożyć reklamację:
Wszystkie reklamacje dotyczące produktów zakupionych na stronie www.toyszop.pl możesz złożyć na kilka sposobów:
- ZALECANE Wypełniając formularz reklamacyjny dostępny po prawej stronie
-
pisemnie na adres: ul. Kwidzyńska 3 / poziom -1, 51-415 Wrocław, TOYSZOP S.C.
- w formie elektronicznej wysyłając niezbędne informacje na adres: bok@toyszop.pl
WAŻNE! - przed odesłaniem produktu poczekaj na kontakt z naszej strony.
W przypadku wyboru opcji zalecanej tj. formularz reklamacyjny, nie musisz robić nic więcej. Czekaj na dalsze instrukcje przesłane z działu reklamacji drogą e-mailową.
W przypadku wyboru złożenia reklamacji drogą e-mailową lub pisemą zaleca się podanie następujących informacji:
- dane kontaktowe osoby składającej reklamacje takie jak. imię i nazwisko oraz adres wybrany do doręczenia zamówienia.
- numer zamówienia, który znajdziesz na dokumencie sprzedaży lub w e-mailach potwierdzających zakupy w naszym sklepie
- adres e-mail lub adres korespondencyjny
- pełna nazwa reklamowanego przedmiotu wraz ze szczegółowymi informacjami i okolicznościami dotyczącymy wady produktu
- żądanie sposobu doprowadzenia reklamacji do satysfakcjonującej tj. wymiana produktu na nowy, naprawa produktu, zwrot środków za produkt lub pomniejszenie wartości produktu
- w przypadku wskazania zwrotu środków lub pomniejszenia wartości produktu podaj numer konta oraz wartość żądanej rekompensaty
Kiedy otrzymasz informacje o procesie reklamacyjnym
Firma TOYSZOP ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.
ADRES DO ZWROTÓW:
TOYSZOP S.C.
ul. Kwidzyńska 3 / poziom -1
51-415 Wrocław
NIE PRZYJMUJEMY PRZESYŁEK WYSŁANYCH DO PACZKOMATU ORAZ ZA POBRANIEM!