Opinie o Nas
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
Motywowanie w erze Web 2.0+
Ocena: 0
Kod EAN: 9788375567670
• PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Cena za szt.

54,02 PLN
cena z 5% VAT
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas realizacji: 1-2 dni robocze
Koszt dostawy: od 9,99 PLN
Zapytaj o produkt
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie

Opis produktu

Dociekliwa obserwacja współczesnego świata, w szczególności specyfiki funkcjonowania nowych modeli biznesu, skłoniła Autorkę do wielu refleksji, mających swe kluczowe odniesienie do obszaru zarządzania ludźmi.
Coraz bardziej widoczna w biznesie dominacja wartości ekonomicznych nad wartościami społecznymi zdaje się rodzić wiele niepokojących zjawisk i zachowań o daleko idących konsekwencjach dla organizacji oraz pracowników ery Web 2.0+. Prezentowane opracowanie, o charakterze teoretyczno-empirycznym, stanowi spójne kompendium wiedzy dla osób zainspirowanych szeroko pojętą problematyką zarządzania, w tym głównie zarządzania kapitałem ludzkim w świecie wirtualnym.
Autorka eksponuje w nim konieczność spojrzenia na pracownika, jako istotę wielowymiarową, o ogromnym, często niedocenianym, indywidualnym potencjale. Powierzchowność w tym zakresie, charakterystyczna dla wielu menedżerów, sprawia bowiem, że zamiast kreować inspirujące, przyjazne środowisko pracy, staje się ono dzięki nim miejscem generującym jedynie frustracje i stres.
W książce eksponowane miejsce zajmują rozważania na temat struktury oraz skutków, coraz bardziej różnorodnych, zjawisk patologicznych w pracy, które skutecznie demotywują ludzi, znacząco redukując poziom efektywności ich pracy, rodząc jednocześnie wszechobecne zjawisko anomii pracowniczej. Nieco pesymistyczny charakter rozważań podjętych w pierwszej części, w drugiej ustępuje miejsca dywagacjom na temat tego, w jaki sposób można zostać prawdziwym wirtuozem biznesu ery Web 2.0+, otrzymując w konsekwencji gotową receptę na skuteczny model systemu motywacyjnego dla organizacji funkcjonujących w - jakże osobliwej - wirtualnej rzeczywistości.

Parametry

autor
Anna Wziątek-Staśko
format
Strony: 222, Format: 16,5x23,5 cm
wydanie
Rok wydania: 2016, oprawa: broszurowa

Opinie

Napisz opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.

Inni kupowali również:

Controlling personalny w praktyce przedsiębiorstw
45,82 PLN

Controlling personalny w praktyce przedsiębiorstw

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Strategia organizacji w.3
51,85 PLN

Strategia organizacji w.3

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Model biznesu w środowisku Smart World
63,30 PLN

Model biznesu w środowisku Smart World

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Biznes i zarządzanie LO 1 ZR
64,34 PLN

Biznes i zarządzanie LO 1 ZR

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Biznes i zarządzanie - podręcznik w.2
46,34 PLN

Biznes i zarządzanie - podręcznik w.2

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zapytaj o produkt
→ Zostaw opinię!
Motywowanie w erze Web 2.0+
Twoja ocena:
Powiadom o dostępności
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl