Opinie o Nas
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
Prognozowanie sprzedaży.
Ocena: 0
Kod EAN: 9788375568851
• PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Cena za szt.

39,72 PLN
cena z 5% VAT
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas realizacji: 1-2 dni robocze
Koszt dostawy: od 9,99 PLN
Zapytaj o produkt
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie

Opis produktu

Książka ta jest praktycznym podręcznikiem dla każdego, kto bez względu na funkcję i pozycję w firmie zajmuje się prognozowaniem lub planowaniem sprzedaży lub którego działania powiązane są lub uzależnione od prognoz sprzedaży.
Jest doskonałym wprowadzeniem dla adeptów prognozowania sprzedaży, którzy odnajdą tu wskazówki, od jakich metod prognozowania rozpocząć oraz jak i kiedy stosować bardziej zaawansowane metody. To także przydatna pozycja dla osób, którym powierzono odpowiedzialność za zbudowanie i zarządzanie zespołem prognozowania i planowania sprzedaży.
Natomiast osoby, które są w firmie kompleksowo odpowiedzialne za wdrożenie i zarządzanie procesem prognozowania sprzedaży oraz powiązanie go z kluczowymi obszarami organizacji, będą w stanie szybko i samodzielnie przygotować, a następnie sprawnie wdrożyć taki proces, optymalnie łącząc go z innymi ważnymi obszarami firmy (tj. sprzedaż, marketing, finanse, operacje, zarządzanie strategiczne), dzięki zawartym w książce praktycznym wskazówkom.
Publikacja ta jest zbiorem dobrych praktyk, pozbawionym zbędnej teorii, wyniesionych z doświadczenia pracy w międzynarodowych organizacjach, które jako pierwsze dostrzegły i doceniły istotność tego procesu. Autor jest doświadczonym menedżerem, który zdobywał wiedzę i praktykę w obszarach prognozowania i planowania operacyjnego w międzynarodowych koncernach (Reemtsma, Imperial Tobacco, NIVEA Polska, Beiersdorf), biorąc udział we wdrożeniach procesów prognozowania sprzedaży i SOP oraz systemów wspierających te procesy. Obecnie jest konsultantem doradzającym lokalnym firmom.

Parametry

autor
Karol Piotr Frankowski
format
Strony: 250, Format: 16,5x23,5 cm
wydanie
Rok wydania: 2017, oprawa: broszurowa

Opinie

Napisz opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.

Inni kupowali również:

Współczesna makroekonomia wyd.2
70,24 PLN

Współczesna makroekonomia wyd.2

• PRODUKT NIEDOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Ekonomia instytucjonalna.
57,54 PLN

Ekonomia instytucjonalna.

• PRODUKT NIEDOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Alternatywne instrumenty inwestycyjne
46,87 PLN

Alternatywne instrumenty inwestycyjne

• PRODUKT NIEDOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Integracja europejska w okresie przemian
42,65 PLN

Integracja europejska w okresie przemian

• PRODUKT NIEDOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Innowacyjność usług biznesowych w podnoszeniu...
36,40 PLN

Innowacyjność usług biznesowych w podnoszeniu...

• PRODUKT NIEDOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zapytaj o produkt
→ Zostaw opinię!
Prognozowanie sprzedaży.
Twoja ocena:
Powiadom o dostępności
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl