Opinie o Nas
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
Wpływ ekspansji zagranicznej na efektywność...
Ocena: 0
Kod EAN: 9788325592509
• PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Cena za szt.

85,12 PLN
cena z 5% VAT
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas realizacji: 1-2 dni robocze
Koszt dostawy: od 9,99 PLN
Zapytaj o produkt
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie

Opis produktu

Publikacja pokazuje efekt "iluzji internacjonalizacji", prowadząc do wniosków sprzecznych z powszechnie obowiązującym poglądem, że wyjście firmy na rynki zagraniczne bezpośrednio prowadzi do lepszych wyników w stosunku do firm pozostających w kraju. Zawiera szereg praktycznych wskazówek dla menedżerów planujących lub prowadzących ekspansję zagraniczną w celu zwiększenia szansy na odniesienie sukcesu.
Celem pracy jest weryfikacja, czy istnieje, a jeżeli tak, to jaki ma kształt, zależność między stopniem internacjonalizacji a efektywnością finansową przedsiębiorstw. W odniesieniu do tego celu pojawił się też drugi, którym jest weryfikacja, czy na przebieg zidentyfikowanej relacji mają wpływ zmienne odzwierciedlające uwarunkowania wewnętrzne i zewnętrzne ekspansji zagranicznej. W analizie szczególny nacisk położono na motywy oraz formy ekspansji zagranicznej, które do tej pory nie były szeroko omawiane w polskiej, a także, jak wskazuje dokonany przegląd badań empirycznych, w światowej literaturze poświęconej badaniom nad tego typu związkami.
Książka jest adresowana do pracowników naukowych i studentów zainteresowanych problematyką biznesu międzynarodowego oraz zarządzania strategicznego, a także do kadry kierowniczej polskich przedsiębiorstw, które prowadzą ekspansję zagraniczną lub rozważają jej podjęcie.
Praca dra Krystiana Barłożewskiego to bez wątpienia pozycja potrzebna na polskim rynku wydawniczym. Wyzwanie sprostania priorytetowi efektywności finansowej przez firmy jest z jednej strony powszechne w warunkach wolnej konkurencji na rynku, której natężenie wzmagają procesy internacjonalizacji, ale z drugiej strony jednocześnie kluczowe dla przedsiębiorstw. Rozpoznanie związków pomiędzy zachowaniami internacjonalizacyjnymi a wspomnianą efektywnością finansową, zidentyfikowanie czynników decydujących o kierunku i sile tej zależności, a także czynników "tłumaczących" ową zależność ma duże znaczenie praktyczne.
Dr hab. Barbara Jankowska, prof. nadzw. UEP Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Katedra Konkurencyjności Międzynarodowej.

Parametry

autor
Krystian Barłożewski
format
Strony: 312, Format: 16,5x23,9 cm
wydanie
Rok wydania: 2017, oprawa: broszurowa

Opinie

Napisz opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.

Inni kupowali również:

Współczesna makroekonomia wyd.2
70,24 PLN

Współczesna makroekonomia wyd.2

• PRODUKT NIEDOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Dochodząc do Tak w.3
35,88 PLN

Dochodząc do Tak w.3

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Neuroekonomia a ekonomia głównego nurtu
39,98 PLN

Neuroekonomia a ekonomia głównego nurtu

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Współczesne funkcje i mechanizmy transmisji...
46,20 PLN

Współczesne funkcje i mechanizmy transmisji...

• PRODUKT NIEDOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Innowacyjność usług biznesowych w podnoszeniu...
36,40 PLN

Innowacyjność usług biznesowych w podnoszeniu...

• PRODUKT NIEDOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zapytaj o produkt
→ Zostaw opinię!
Wpływ ekspansji zagranicznej na efektywność...
Twoja ocena:
Powiadom o dostępności
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl