Opinie o Nas
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
Perswazja językowa w różnych dyskursach T.7
Ocena: 0
Kod EAN: 9788382063875
• PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Cena za szt.

31,78 PLN
cena z 5% VAT
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas realizacji: 1-2 dni robocze
Koszt dostawy: od 9,99 PLN
Zapytaj o produkt
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie

Opis produktu

Teksty zebrane w siódmym tomie z cyklu Perswazja językowa w różnych dyskursach stanowią dorobek III Międzynarodowej Konferencji Naukowej Mowa. Człowiek. Świat. Perswazja językowa w różnych dyskursach.
W dobie kryzysów politycznych i wstrząsów społecznych, kardynalnych zmian w codziennym funkcjonowaniu socium, w tym też ze względu na politykę izolacyjną w warunkach pandemii, studiowanie mechanizmów perswazji językowej w dyskursie publicznym zyskuje szczególne znaczenie. Zgodnie z trafną myślą Roberta Mayera sztuka wywierania wpływu polega na odczytywaniu ludzkich potrzeb komunikacyjnych, społeczno-politycznych, integracyjnych, edukacyjnych, psychologicznych, uświadamianiu ludziom tych potrzeb i zaspokajaniu ich. Aktualna sytuacja socjokulturowa tworzy sprzyjające warunki do kształtowania przez platformy polityczne, media, Internet czy nowoczesne narzędzia dydaktyczne postaw mentalnych wśród szerokiego kręgu odbiorców poprzez użycie wypowiedzi sugestywnej.
Komunikacja perswazyjna to zjawisko związane z interakcyjnym charakterem języka, rządzące się pewnymi zasadami, którego opis wymaga również szczegółowych badań kulturowych i uwzględnienie wielowymiarowego (politycznego, historycznego, kulturowego, psychologicznego) kontekstu wypowiedzi, gdyż język z jednej strony jest narzędziem porozumiewania się ludzi, a z drugiej zaś jest reprezentatywny wobec rzeczywistości, będąc systemem znaków symbolicznych odzwierciedlających tę rzeczywistość. Znak jest tworzony intencjonalnie, w celu wywołania określonego zachowania, uczucia lub emocji. W związku z powyższym zjawisko perswazji stanowi niezwykle szeroki obszar komunikacji, w którym określenie granic i klasyfikacja różnych działań perswazyjnych należy do najtrudniejszych zadań w badaniach procesu komunikacji językowej.
Zamieszczone w niniejszej monografii teksty są wynikiem przemyśleń i doświadczeń naukowych przedstawicieli różnych dziedzin i szkół badawczych, którzy pochylili się nad analizą pragmatykonu wieloaspektowego zjawiska oddziaływania językowego. Na całość publikacji składa się kilkadziesiąt podrozdziałów poświęconych w odmiennej perspektywie szczegółowym zagadnieniom z kręgu tytułowej perswazji.

Parametry

autor
praca zbiorowa
format
Strony: 194, Format: 240x170x12 mm
wydanie
Rok wydania: 2022, oprawa: karton

Opinie

Napisz opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.

Inni kupowali również:

Przykazania etyki prawniczej w.3
71,78 PLN

Przykazania etyki prawniczej w.3

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Retoryczność w filmowych obrazach...
32,70 PLN

Retoryczność w filmowych obrazach...

• PRODUKT NIEDOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Milk and Dairy Products in the Medicine
38,39 PLN

Milk and Dairy Products in the Medicine

• PRODUKT NIEDOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Edukacja aksjologiczna. Zarys problematyki
31,53 PLN

Edukacja aksjologiczna. Zarys problematyki

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Psy, koty i ludzie
35,84 PLN

Psy, koty i ludzie

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zapytaj o produkt
→ Zostaw opinię!
Perswazja językowa w różnych dyskursach T.7
Twoja ocena:
Powiadom o dostępności
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl