Opinie o Nas
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
Wykonywanie projektów reklam
Ocena: 0
Kod EAN: 9788377351284
• PRODUKT DOSTĘPNY
Dostępność: 100 szt.

Cena za szt.

37,59 PLN
cena z 5% VAT
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas realizacji: 1-2 dni robocze
Koszt dostawy: od 9,99 PLN
Zapytaj o produkt
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie

Opis produktu

Podręcznik przeznaczony dla osób, których obszarem zainteresowań zawodowych jest projektowanie graficzne. Mogą z
niego korzystać nie tylko uczniowie zdobywający zawody: technika reklamy, technika fotografii i multimediów, fotografa,
technika informatyka, technika programisty lub technika grafiki i poligrafii cyfrowej, ale również uczestnicy szkoleń z tego
zakresu, freelancerzy, osoby samodzielnie przygotowujące się do egzaminu zawodowego oraz wszyscy zainteresowani
problematyką projektowania graficznego.
Autorka, pisząc tę książkę, dążyła do tego, aby była ona nie tylko podręcznikiem szkolnym, ale przede wszystkim publikacją
o charakterze warsztatowym, po przeczytaniu której czytelnik będzie mógł tworzyć samodzielnie projekty graficzne.
Podręcznik został podzielony na cztery części:
Część pierwsza pt. Wprowadzenie zawiera omówienie podstawowych zagadnień związanych z projektowaniem reklam.
W części drugiej pt. Projektowanie reklamy zewnętrznej omówiono i scharakteryzowano wybrane formy reklamy
zewnętrznej oraz przedstawiono techniki pracy związane z tworzeniem i archiwizacją nowych dokumentów, korektą tonalną i
barwną obrazów cyfrowych, retuszem fotografii portretowych i pejzażowych oraz zastosowaniem wektorowych narzędzi
interakcyjnych, trasowania czy efektu szybkiego kadrowania.
W części trzeciej pt. Dokumentacja dotycząca przygotowania reklamy zaprezentowano rodzaje dokumentów, które
zawierają informacje niezbędne do wykonania projektu reklamy oraz przykładowe kalkulacje wykonania reklam i informacje
z zakresu materiałoznawstwa.
W części czwartej pt. Projektowanie reklamy do umieszczenia w mediach cyfrowych omówiono wybrane formy
reklam internetowych, a także projektowanie stron internetowych, e-maili reklamowych, piktogramów, infografik, animacji
poklatkowych oraz obróbkę plików audio i wideo.

Parametry

autor
Agata Tomaszewska
format
Strony: 322, Format: 240x179 mm
wydanie
Rok wydania: 2022, oprawa: broszurowa

Opinie

Napisz opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.

Inni kupowali również:

BEZPIECZEŃSTWO I HIGIENA PRACY - Podręcznik WSIP
66,53 PLN

BEZPIECZEŃSTWO I HIGIENA PRACY - Podręcznik WSIP

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Kadry i płace - podręcznik
48,28 PLN

Kadry i płace - podręcznik

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Testy do Policji 2024 Test wiedzy
56,14 PLN

Testy do Policji 2024 Test wiedzy

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Testy do Policji 2024 Test psychologiczny
56,14 PLN

Testy do Policji 2024 Test psychologiczny

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Testy do Policji 2024 Zbiór zadań
56,14 PLN

Testy do Policji 2024 Zbiór zadań

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zapytaj o produkt
→ Zostaw opinię!
Wykonywanie projektów reklam
Twoja ocena:
Powiadom o dostępności
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl