Opinie o Nas
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
Informacyjna funkcja rachunkowości z perspektywy..
Ocena: 0
Kod EAN: 9788379724598
• PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Cena za szt.

38,05 PLN
cena z 5% VAT
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas realizacji: 1-2 dni robocze
Koszt dostawy: od 9,99 PLN
Zapytaj o produkt
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie

Opis produktu

Społeczna odpowiedzialność biznesu jest definiowana jako styl prowadzenia przedsiębiorstwa w taki sposób, aby osiągnąć równowagę pomiędzy efektywnością przedsiębiorstwa i jego rentownością a interesem społecznym. To koncepcja, zgodnie z którą organizacje dobrowolnie uwzględniają problematykę ekologiczną i społeczną w swojej działalności komercyjnej i stosunkach z zainteresowanymi stronami. Społeczna odpowiedzialność biznesu jest dążeniem do dobrobytu społecznego z uwzględnieniem oczekiwań interesariuszy i zachowaniem zgodności z prawem oraz normami zachowań. Podmiot gospodarczy dobrowolnie zobowiązuje się do etycznego oraz przejrzystego prowadzenia działalności gospodarczej zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Społeczna odpowiedzialność biznesu stanowi odpowiedź przedsiębiorstw na wymogi zrównoważonego rozwoju i jest wzajemną interakcją między organizacjami a ich otoczeniem ekonomicznym, społecznym oraz środowiskowym. Współcześnie społeczna odpowiedzialność biznesu, utożsamiana ze zrównoważonym rozwojem, rozumiana jest szerzej, jako wzrost wartości przedsiębiorstwa, zysk, dbałość o środowisko naturalne, zachowania etyczne, otwartość na potrzeby społeczności lokalnych oraz grup pracowniczych.
Autorzy wyrażają przekonanie, że przedstawione w niniejszej monografii rozważania dotyczące informacyjnej funkcji rachunkowości z perspektywy społecznej odpowiedzialności biznesu staną się istotnym przyczynkiem do dyskusji nad przyszłym modelem prowadzenia rachunkowości zgodnie z koncepcją zrównoważonej działalności przedsiębiorstw. Monografia powstała z myślą zarówno o środowisku akademickim pracownikach naukowych, doktorantach, studentach, jak również o przedstawicielach praktyki gospodarczej.
Ze wstępu

Parametry

autor
Hanna Czaja-Cieszyńska, Adam Lulek, Beata Sadowska
format
Format: 240x176 mm
wydanie
Rok wydania: 2021, oprawa: broszurowa

Opinie

Napisz opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.

Inni kupowali również:

Tworzenie doświadczeń klientów w.2 poszerzone
49,24 PLN

Tworzenie doświadczeń klientów w.2 poszerzone

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Wybrane kierunki zmian modeli biznesu..
28,80 PLN

Wybrane kierunki zmian modeli biznesu..

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Liderki gospodarki społecznej
39,37 PLN

Liderki gospodarki społecznej

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Giełda. Poznaj podstawy i zacznij inwestować..
57,52 PLN

Giełda. Poznaj podstawy i zacznij inwestować..

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
O wojnie. Podręcznik stratega
43,86 PLN

O wojnie. Podręcznik stratega

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zapytaj o produkt
→ Zostaw opinię!
Informacyjna funkcja rachunkowości z perspektywy..
Twoja ocena:
Powiadom o dostępności
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl