Opinie o Nas
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
Mistrzowie skalowania biznesu
Ocena: 0
Kod EAN: 9788382311587
• PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Cena za szt.

34,44 PLN
cena z 5% VAT
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas realizacji: 1-2 dni robocze
Koszt dostawy: od 9,99 PLN
Zapytaj o produkt
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie

Opis produktu

Czego możesz się nauczyć od prawdziwej legendy Doliny Krzemowej i całego panteonu kultowych liderów? Że kluczem do sukcesu w skalowaniu biznesu nie jest talent, sieć znajomości czy doskonała strategia. Najważniejszy jest przedsiębiorczy umysł - swoiste nastawienie na przedsiębiorczość, które można kształtować i rozwijać.

Reid Hoffman - założyciel LinkedIn, inwestor w funduszu inwestycyjnym VC Greylock Partners - jest rozchwytywanym doradcą szefów firm i państw. W każdym odcinku swojego podcastu Masters of Scale rozmawia z innym gościem wizjonerem. Jego rozmówcami byli zarówno liderzy kultowych firm takich jak Apple, Nike, Netflix, Spotify, Starbucks, Google, Instagram czy Microsoft, jak i założyciele nowatorskich i przełomowych start-upów, m.in. 23andMe, TaskRabbit, Black List i Walker & Company, które rozwiązują problemy XXI wieku.

Wszystkie barwne historie, wnikliwe analizy i wnioski współczesnych założycieli i liderów zostały zebrane w niniejszą książkę. Łączą się w niej w zestaw praktycznych, choć często sprzecznych z intuicją, zasad. Jak wpaść na dobry pomysł i przekształcić go w skalowalny biznes? Czego możemy się nauczyć, słysząc "niepewne NIE"? Kiedy powinniśmy przestać słuchać naszych klientów? Które pożary należy gasić natychmiast, a którym można pozwolić się tlić? I czy próbując uczynić ten świat lepszym miejscem, można zarobić jakieś pieniądze?(Odpowiedź: Tak. Ale zyski i wartości muszą iść ze sobą w parze).

Dzięki tej książce poznasz nie tylko zwycięskie strategie współczesnych liderów skalowania, ale także dowiesz się o ich licznych i czasem naprawdę żenujących błędach oraz chwilach porażek. Ale co najważniejsze -ich historie pokażą Ci, jak przejść do fazy rozwoju, w której Twoja firma będzie osiągać wysokie i szybko rosnące przychody przy jednoczesnych wysokich zyskach.

***

A gdybyś tak, zamiast uczyć się od jednego przedsiębiorcy, mógł jednocześnie przyswoić wiedzę od wielu najznamienitszych założycieli firm naszych czasów?Ta książka, łącząc wciągające historie z praktycznymi wnioskami i spostrzeżeniami liderów światowego formatu, pomoże ci zrealizować twoje największe, najodważniejsze pomysły.

-ADAM GRANT, autor bestsellerów "New York Timesa" Leniwy umysł i Buntownicy oraz gospodarz podcastu TED WorkLife

Książka, którą trzeba zabrać ze sobą na bitwę, jaką jest budowanie firmy lub kariery. Jest pełna dobrze napisanych historii, ale najważniejszym jej elementem są wnioski, które wyciąga z nich Hoffman - konkretne, praktyczne i łatwe do zapamiętania.

-REED HASTINGS, współzałożyciel i dyrektor generalny Netflixa

Reid Hoffman wyśmienicie potrafi przejść prosto do sedna każdego przypadku biznesowego i zamienić go w niezapomnianą lekcję. Jeśli jesteś na etapie skalowania swojej firmy - lub po prostu lubisz dobrze opowiedziane historie - to jest książka, w której się rozsmakujesz.

-BOB IGER, prezes i dyrektor wykonawczy The Walt Disney Company

Bez względu na to, czy prowadzisz start-up, czy próbujesz wprowadzić zmianę w dużej organizacji, zasady biznesowe przedstawione w tej książce pomogą ci wdrożyć swoją strategię w sposób kreatywny, spójny i realistyczny.

-SATYA NADELLA, dyrektor generalny Microsoft Corporation

Aby móc być przywódcą z wizją i sercem, należy zacząć od słuchania i uczenia się od innych. Książka ta składa się z krótkich historii, z których każda stanowi oddzielną ważną lekcję. Jest pełna konkretnych (czasem zaskakujących!) rad, które pomogą ci przyspieszyć twoją podróż.

-ANGELA AHRENDTS, była dyrektor generalny Burberry i szefowa działu Apple Retail

Parametry

autor
Reid Hoffman, June Cohen, Deron Triff
format
Strony: 350, Format: 218x141 mm
wydanie
Rok wydania: 2022, oprawa: broszurowa

Opinie

Napisz opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.

Inni kupowali również:

Harvard Business Review. Podręcznik lidera
40,63 PLN

Harvard Business Review. Podręcznik lidera

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Prognozowanie upadłości przedsiębiorstw
46,86 PLN

Prognozowanie upadłości przedsiębiorstw

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Prowadź do zwycięstwa
36,24 PLN

Prowadź do zwycięstwa

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Twoja firma w social mediach
37,96 PLN

Twoja firma w social mediach

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Biznesplan. Jak go budować i analizować w.7
37,84 PLN

Biznesplan. Jak go budować i analizować w.7

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zapytaj o produkt
→ Zostaw opinię!
Mistrzowie skalowania biznesu
Twoja ocena:
Powiadom o dostępności
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl