Opinie o Nas
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
Przedsiębiorczość strategiczna. jako koncepcja...
Ocena: Brak
Kod EAN: 9788323353188
• PRODUKT DOSTĘPNY
Dostępność: 20 szt.

Cena za szt.

37,43 PLN
cena z 5% VAT
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas realizacji: 1-2 dni robocze
Koszt dostawy: od 9,99 PLN
Zapytaj o produkt
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie

Opis produktu

Przedsiębiorczość strategiczna jest ideą, która odwołuje się do procesu przedsiębiorczego i zarządzania strategicznego. Można ją uznać za koncepcję rozwoju przedsiębiorstw, która łączy identyfikację i wykorzystywanie okazji z kształtowaniem przewagi konkurencyjnej. Monografia koncentruje się na przedsiębiorczości strategicznej w kontekście małych i średnich przedsiębiorstw.

"Podjęta w monografii tematyka przedsiębiorczości strategicznej (PS) jako koncepcji rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) to interesujący, aktualny i ważny problem badawczy. PS stanowi unikatowe połączenie procesu przedsiębiorczego i zarządzania strategicznego z budową przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw sektora MŚP. Potwierdza to przeprowadzony przez Autora rzetelny, wyczerpujący, a przy tym bardzo czytelny systematyczny przegląd literatury (oparty na bazach Scopus i Web of Science, z wykorzystaniem oprogramowania MAXQDA)".

Z recenzji dr hab. Anny Adamik, prof. PŁ

"Książkę oceniam bardzo wysoko. Jest to publikacja, która wypełnia lukę na polskim rynku wydawniczym. Może zainteresować badaczy problematyki przedsiębiorczości i zarządzania, nauczycieli akademickich i studentów, jak również autorów publikacji naukowych. Będzie cennym uzupełnieniem obecnej na rynku oferty z tego zakresu".

Z recenzji dr. hab. Jacka Pasiecznego, prof. UW

Jacek Gancarczyk - doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu, adiunkt w Instytucie Przedsiębiorczości na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Jego działalność badawcza i publikacyjna koncentruje się na przedsiębiorczości, małych i średnich przedsiębiorstwach oraz klastrach przemysłowych. Posiada doświadczenie w krajowych i międzynarodowych projektach badawczych (EU, USA, Japonia), zarówno jako partner, jak i koordynator. Jest członkiem European Council for Small Business and Entrepreneurship (ECSB).

Parametry

autor
Jacek Gancarczyk
format
Strony: 286, Format: 235x158 mm
wydanie
Rok wydania: 2023, oprawa: broszurowa

Opinie

Napisz opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.

Inni kupowali również:

Jak inwestować swoje pieniądze
43,86 PLN

Jak inwestować swoje pieniądze

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Inwestycje alternatywne w niespokojnych czasach
25,82 PLN

Inwestycje alternatywne w niespokojnych czasach

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Jak zatrudniać pracowników
113,30 PLN

Jak zatrudniać pracowników

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Od bionauki do biobiznesu w.2
70,70 PLN

Od bionauki do biobiznesu w.2

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Analiza biznesowa
32,25 PLN

Analiza biznesowa

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zapytaj o produkt
→ Zostaw opinię!
Przedsiębiorczość strategiczna. jako koncepcja...
Twoja ocena:
Powiadom o dostępności
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl