Opinie o Nas
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu
Ocena: 0
Kod EAN: 9788375615654
• PRODUKT DOSTĘPNY
Dostępność: 1 szt.

Cena za szt.

26,60 PLN
cena z 5% VAT
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas realizacji: 1-2 dni robocze
Koszt dostawy: od 9,99 PLN
Zapytaj o produkt
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie

Opis produktu

Temat publikacji dr Magdaleny Krzyżanowskiej wpisuje się w ważny, aktualny i interesujący poznawczo obszar badawczy w dyscyplinie nauk o zarządzaniu, a w szczególności biznesu i marketingu. Pole badawcze jest zachęcające z uwagi na jak słusznie wskazuje Autorka dostrzeganą w literaturze asymetrię zainteresowania badaczy głównymi grupami interesariuszy rynkowo zorientowanego przedsiębiorstwa: nabywcami i konkurentami, z wyraźną przewagą tych pierwszych. Badanie konkurencyjnych uwarunkowań sprawności marketingu nabiera tym większego znaczenia, że wraz z postępującą globalizacją, rozwojem powiązań kooperacyjnych i struktur sieciowych relacje między uczestnikami rynku ulegają istotnemu wzbogaceniu, potęgując złożoność problemów decyzyjnych w obszarze strategii konkurencji jako składowej strategii marketingowej przedsiębiorstwa. prof. dr hab. Roman Niestrój, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Magdalena Krzyżanowska jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej oraz University of Cambridge, Judge Institute of Management Studies. Była stypendystką Joseph Conrad Scholarship oraz MSZ Hiszpanii. Ukończyła International Faculty Development Program w IESE Business School w Barcelonie. Doktorat obroniła w dziedzinie nauk o zarządzaniu w Szkole Głównej Handlowej w 2003 r. W latach 19952012 była pracownikiem naukowym w Katedrze Rynku i Marketingu w Szkole Głównej Handlowej. Od 1997 r. jest związana z Akademią Leona Koźmińskiego, obecnie zatrudniona na stanowisku adiunkta w Katedrze Marketingu. Jest autorką monografii Marketing usług organizacji niekomercyjnych i współautorką m.in. podręczników: Marketing. Koncepcja skutecznych działań (Nagroda Główna w kategorii podręczniki X Konkursu na Prace Naukowe, KNOiZ, PAN 2012 r.), Marketing. Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania, pod red. L. Garbarskiego oraz monografii Strategie marketingowe, pod. red. W. Wrzoska, Efektywność marketingu, pod red. W. Wrzoska, Koszty i efekty działań marketingowych, pod red. L. Garbarskiego.

Parametry

autor
Magdalena Krzyżanowska
format
Strony: 240, Format: 16,5x23,5 cm
wydanie
Rok wydania: 2015, oprawa: broszurowa

Opinie

Napisz opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.

Inni kupowali również:

Bankowość centralna. Ewolucja i przyszłość
54,82 PLN

Bankowość centralna. Ewolucja i przyszłość

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Kluczowe wskaźniki ryzyka w zarządzaniu płynnością
41,45 PLN

Kluczowe wskaźniki ryzyka w zarządzaniu płynnością

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Nowoczesne zarządzanie. Cechy funkcjonalne..
57,25 PLN

Nowoczesne zarządzanie. Cechy funkcjonalne..

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Controlling strategiczny w zarządzaniu modelami..
48,44 PLN

Controlling strategiczny w zarządzaniu modelami..

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Ludzie - nie zasoby. Jak reagować na zmiany...
62,03 PLN

Ludzie - nie zasoby. Jak reagować na zmiany...

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zapytaj o produkt
→ Zostaw opinię!
Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu
Twoja ocena:
Powiadom o dostępności
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl