Opinie o Nas
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych...
Ocena: 0
Kod EAN: 9788324678785
• PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Cena za szt.

12,82 PLN
cena z 5% VAT
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas realizacji: 1-2 dni robocze
Koszt dostawy: od 9,99 PLN
Zapytaj o produkt
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie

Opis produktu

Marzy Ci się biznes na miarę Facebooka?Jeśli masz firmę lub właśnie ją zakładasz, jeśli pracujesz zawodowo i pniesz się po szczeblach kariery, jeżeli pociąga Cię podejmowanie śmiałych decyzji biznesowych i wywieranie rzeczywistego wpływu na działalność firmy, nadszedł wreszcie czas, żebyś przeszedł do ofensywy. W erze ciągłych przemian żadna firma nie może pozwolić sobie na bierność. Twoim zadaniem jest więc przeć do przodu niczym rekin, budować, zwiększać konkurencyjność, wprowadzać zmiany i innowacje, rewolucjonizować i zarabiać! Zasady wyłożone w tej książce pozwolą Ci uczyć się od uznanych firm i pokażą, jak można zostać najbardziej wpływowym człowiekiem w branży. Zacznij od pięciu prostych zasad i tak jak Mark Zuckerberg przekonaj się o ich skuteczności.Kieruj się pasją - pożytkuj nieprzebrane zasoby energii, by robić coś, w co naprawdę wierzysz.Pamiętaj o celu - nie poprzestawaj na stworzeniu świetnego produktu lub świetnej usługi, daj początek ważnemu ruchowi społecznemu.Dbaj o ludzi - twórz silne zespoły, które ziszczą Twoje marzenia.Stwórz innowacyjny produkt - złam wszystkie reguły i zmień wszystko wokół.Nawiązuj silne więzi - otaczaj się osobami, które pobudzą Twoją wyobraźnię i zapewnią siłę do działania. Ekaterina Walter jest innowatorką społecznościową w Intelu. Jako jedna z najbardziej wpływowych specjalistek z zakresu biznesu i marketingu regularnie pisuje do "Mashable", "Fast Company", "Huffington Post" oraz innych ważnych pism. W roku 2012 trafiła na listę "25 Women Who Rock Social Media" (25 najważniejszych kobiet w mediach społecznościowych). Zasiada w zarządzie Word of Mouth Marketing Association (WOMMA) i jest aktywnym członkiem rady Thunderbird Global Council w Thunderbird School of Global Management.

Parametry

autor
Ekaterina Walter
format
Strony: 208, Format: 14x20,8 cm
wydanie
Rok wydania: 2013, oprawa: broszurowa

Opinie

Napisz opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.

Inni kupowali również:

Controlling w przedsiębiorstwach produkcyjnych
50,66 PLN

Controlling w przedsiębiorstwach produkcyjnych

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Banki centralne wobec kryzysu. Niestandardowe...
54,29 PLN

Banki centralne wobec kryzysu. Niestandardowe...

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Statystyka matematyczna. Przykłady i zadania w.2
55,93 PLN

Statystyka matematyczna. Przykłady i zadania w.2

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Rachunek kosztów w zarządzaniu organizacjami
70,16 PLN

Rachunek kosztów w zarządzaniu organizacjami

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Era prosumenta 2.0. Jak budować majątek, kupując..
28,77 PLN

Era prosumenta 2.0. Jak budować majątek, kupując..

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zapytaj o produkt
→ Zostaw opinię!
Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych...
Twoja ocena:
Powiadom o dostępności
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl