Opinie o Nas
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka
Ocena: 0
Kod EAN: 9788324675418
• PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Cena za szt.

23,49 PLN
cena z 5% VAT
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas realizacji: 1-2 dni robocze
Koszt dostawy: od 9,99 PLN
Zapytaj o produkt
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie

Opis produktu

E-handel w pytaniach i odpowiedziach. Nadzór nad procesem tworzenia i utrzymaniem sklepu internetowego lub dowolnej innej formy obecności firmy na rynku e-commerce jest naprawdę trudnym zadaniem. Wymaga ogromnej wiedzy i ogromnego doświadczenia w kwestiach biznesowych i prawnych, a przede wszystkim technicznych. Do pracy nad tą książką Piotr Karwatka zaprosił grono uznanych ekspertów: dyrektorów IT oraz niezależnych konsultantów, którzy zajmują się m.in. wdrożeniami, audytami oraz utrzymaniem produkcyjnym zaawansowanych sklepów internetowych. Znajdziesz tutaj odpowiedzi na kluczowe pytania, dotykające całego spektrum technicznych zagadnień związanych z handlem w internecie. Technologia w e-commerce... wypełnia ważną niszę na rynku wydawniczym, ponieważ proponuje kompleksowe podejście do zagadnień, które do tej pory omawiane były osobno w ramach literatury informatycznej i biznesowej. Większość dostępnych dziś książek skupia się albo na technicznych aspektach e-handlu (sposoby korzystania z baz danych, języków programowania i frameworków), albo na ujęciu biznesowym. Autorzy niniejszej publikacji starali się połączyć te dwa światy i stworzyć swoiste FAQ e-biznesu. Jeśli wciąż masz wątpliwości, czy dobrze prowadzisz swój e-biznes, sięgnij po tę pozycję. Tak cennej wiedzy nie znajdziesz nigdzie indziej! Z tej książki dowiesz się między innymi: jak dokonać dobrego wyboru platformy sklepowej i na jakie aspekty zwrócić uwagę w jaki sposób zintegrować się z systemami ERP, stworzyć szynę wymiany danych oraz umiejscowić system w obecnym środowisku informatycznym jak poradzić sobie z dużym obciążeniem i wykorzystać skalowalność oraz jakich narzędzi użyć jak zapewnić bezpieczeństwo danych i nie narazić się GIODO jak stworzyć procedury w zespole wdrożeniowym i przestrzegać tych procedur jak dbać o jakość projektów od etapu analitycznego po wdrożenie i utrzymanie jak zapewnić wysoką dostępność aplikacji, SLA oraz wydajny hosting i wirtualizację Kompendium wiedzy menedżerskiej w jednym podręczniku! Masz pytanie o e-commerce? Sięgnij po niezbędnik menedżera!

Parametry

autor
Piotr Karwatka, Tomasz Ejtminowicz, Marcin Engelm
format
Strony: 480, Format: 15,8x23,5 cm
wydanie
Rok wydania: 2013, oprawa: broszurowa

Opinie

Napisz opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.

Inni kupowali również:

Ekonomika przedsiębiorstw
55,93 PLN

Ekonomika przedsiębiorstw

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zielone zarządzanie w Jednostkach Samorządu Teryt.
49,56 PLN

Zielone zarządzanie w Jednostkach Samorządu Teryt.

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Wielka czwórka. Ukryte DNA: Amazon, Apple...
34,21 PLN

Wielka czwórka. Ukryte DNA: Amazon, Apple...

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zarządzanie wiedzą inżynierską
70,91 PLN

Zarządzanie wiedzą inżynierską

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Biznes dla początkujących
31,26 PLN

Biznes dla początkujących

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zapytaj o produkt
→ Zostaw opinię!
Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka
Twoja ocena:
Powiadom o dostępności
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl