Opinie o Nas
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
Inżynieria marketingowa
Ocena: 0
Kod EAN: 9788381025201
• PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Cena za szt.

54,78 PLN
cena z 5% VAT
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas realizacji: 1-2 dni robocze
Koszt dostawy: od 9,99 PLN
Zapytaj o produkt
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie

Opis produktu

Inżynieria marketingowa definiuje sposoby przetwarzania danych o klientach, firmie i rynku w celu uzyskania niezbędnych informacji do podejmowania trafnych decyzji. Do obszaru jej działalności należą również modyfikowanie i projektowanie nowych koncepcji rynkowych, nowatorskie sposoby rozwiązywania problemów związanych ze zbytem oraz kreowanie relacji z interesariuszami.
Głównym celem książki jest prezentacja sposobów kreowania innowacyjnych rozwiązań w przedsiębiorstwie, które umożliwiają wzrost sprzedaży wytwarzanych produktów.
Dzięki tej lekturze poznasz odpowiedzi na następujące pytania:
Jak kształtować relacje firmy z interesariuszami, by zwiększać jej konkurencyjność w otoczeniu?
Jak zaimplementować wiedzę z różnych dziedzin, aby rozpoznać oczekiwania klientów?
Jak opracować nowe formy badań, których wyniki umożliwią rozeznanie rynku?
Jakimi metodami inspirować pracowników do kreowania innowacyjnych rozwiązań?
Jak opracować diagnozę stanu, aby zwizualizować pozycję firmy w otoczeniu?
Jak wyselekcjonować pracowników posiadających umiejętność analitycznego, syntetycznego i twórczego sposobu myślenia?
Zaprezentowane w niniejszej publikacji metody postępowania są źródłem praktycznej wiedzy m.in. dla:
MENADŻERÓW ułatwiając przygotowywanie się do podejmowania trafnych decyzji biznesowych.
STUDENTÓW pomagając w wykonywaniu zadań marketingowych po zakończeniu edukacji.
DYDAKTYKÓW obligując do dalszych prac nad opracowaniem nowoczesnych koncepcji związanych z zarządzaniem firmą.

Parametry

autor
Janusz Dworak
format
Strony: 226, Format: 235x165x20 mm
wydanie
Rok wydania: 2021

Opinie

Napisz opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.

Inni kupowali również:

Internacjonalizacja przedsiębiorstw a procesy...
42,31 PLN

Internacjonalizacja przedsiębiorstw a procesy...

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Ekosystem przedsiębiorczości
53,16 PLN

Ekosystem przedsiębiorczości

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Ekonomia Wartości. Nowe trendy
67,10 PLN

Ekonomia Wartości. Nowe trendy

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Partnerstwo publiczno-prywatne
38,49 PLN

Partnerstwo publiczno-prywatne

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
★ NOWY PRODUKT ★
Prawne i ekonomiczno-finansowe determinanty...
39,55 PLN

Prawne i ekonomiczno-finansowe determinanty...

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zapytaj o produkt
→ Zostaw opinię!
Inżynieria marketingowa
Twoja ocena:
Powiadom o dostępności
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl