Opinie o Nas
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
Krótka teoria tarcz podatkowych
Ocena: 0
Kod EAN: 9788379724697
• PRODUKT DOSTĘPNY
Dostępność: 5 szt.

Cena za szt.

36,94 PLN
cena z 5% VAT
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas realizacji: 1-2 dni robocze
Koszt dostawy: od 9,99 PLN
Zapytaj o produkt
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie

Opis produktu

Szczególnymi cechami współczesnych czasów są narastająca niepewność i zmienność niepewność potęgowana pandemią i okrucieństwem okresu niewiadomego. W takich warunkach miała medialną premierę tarcza podatkowa, zarówno ta mająca chronić przedsiębiorstwa w dobie kryzysu epidemicznego, jak i istotniejsza, która ma swe źródło w elementarnej teorii finansów przedsiębiorstwa. Czym zatem jest tarcza podatkowa? Jakie jest jej miejsce w teorii finansów przedsiębiorstwa i teorii podatków? Nie ulega wątpliwości, że krótka teoria tarcz podatkowych pozwoli na ukazanie jej właściwego obrazu, który nie będzie jedynie szkicem z medialnych przekazów o łagodzeniu skutków pandemii COVID-19. Ten szkic, błędny rysunek, wynika przede wszystkim z niedostrzegania podmiotowości firmy, jej organizacji, a przede wszystkim prezentowania tarcz w oderwaniu od zjawisk podatkowych i teorii finansów przedsiębiorstwa.
Podatki są stałą częścią życia finansów przedsiębiorstwa gwarantującą jego byt, trwanie i rozwój, w związku z tym tarcze podatkowe powinny ryzyko i niepewność stopować, odrobinę neutralizować. Z dużej zmienności i niepewności norm prawa podatkowego wynika jednak, że ta rola tarcz podatkowych jest ograniczana, dlatego też celem niniejszego opracowania jest wskazanie ich istoty oraz przedstawienie zarysu teorii, przede wszystkim w odniesieniu do rzeczywistych elementów funkcjonowania podmiotów gospodarczych w Polsce, kształtowanych przez system podatkowy.

Ze wstępu

Parametry

autor
Jolanta Iwin-Garzyńska
format
Strony: 130, Format: 250x176 mm
wydanie
Rok wydania: 2021, oprawa: broszurowa

Opinie

Napisz opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.

Inni kupowali również:

100 lat Harvard Business Review
52,92 PLN

100 lat Harvard Business Review

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Innowacje w systemie ochrony zdrowia..
52,62 PLN

Innowacje w systemie ochrony zdrowia..

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Rachunek kosztów klienta w kreowaniu wartości..
44,41 PLN

Rachunek kosztów klienta w kreowaniu wartości..

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Nudges jako narzędzie behawioralne polityki public
41,21 PLN

Nudges jako narzędzie behawioralne polityki public

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Portfele aktywów bankowych. Analiza teoretyczno...
29,49 PLN

Portfele aktywów bankowych. Analiza teoretyczno...

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zapytaj o produkt
→ Zostaw opinię!
Krótka teoria tarcz podatkowych
Twoja ocena:
Powiadom o dostępności
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl