Opinie o Nas
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
Polski lobbing w obszarze prawa autorskiego..
Ocena: 0
Kod EAN: 9788380173262
• PRODUKT DOSTĘPNY
Dostępność: 6 szt.

Cena za szt.

24,30 PLN
cena z 5% VAT
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas realizacji: 1-2 dni robocze
Koszt dostawy: od 9,99 PLN
Zapytaj o produkt
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie

Opis produktu

Autorka podejmuje problematykę mającą ważne konsekwencje polityczne, ekonomiczne i społeczne, zarówno w kontekście krajowym, jak również unijnym, szczególnie istotne w warunkach radykalnych zmian uwarunkowań systemowych lobbingu w Polsce po 2015 roku. W wymiarze merytorycznym praca stanowi m.in. interesujący przyczynek do dyskusji o stanie demokracji w Polsce, w tym niskiej partycypacji interesariuszy społecznych w procesach decyzyjnych, łamania obowiązujących zasad konsultacji, zawłaszczania regulacji lub odstępstw od przejrzystości procesów stanowienia prawa. Mocnym atutem książki jest jej orientacja empiryczna, osadzająca dobrze działania rodzimych interesariuszy w krajowym i unijnym otoczeniu instytucjonalnym, wraz z dynamiczną analizą ich wzajemnych interakcji. Stymulujące refleksję nad jakością demokracji i charakterem systemu reprezentacji interesów jest również m.in. przedstawienie kryteriów oceny instytucjonalnych mechanizmów lobbingowych czy różnych podejść do analizy skuteczności lobbingu.
Obszar prawa autorskiego jest doskonałym przykładem ścierania się racji i interesów indywidualnych i zbiorowych, konieczności zapewnienia dostępu do wiedzy i dóbr kultury przy jednoczesnych gwarancjach zapewnienia dochodów dla twórców. Zwłaszcza w okresie rewolucji cyfrowej, która zmieniła radykalnie paradygmaty i skalę korzystania z przedmiotów praw autorskich, sam koncept ochrony własności intelektualnej jest nieustannie dyskutowany w kontekście znalezienia nowego modelu ochrony tych praw.
Z pewnością książka ta jest godna polecenia nie tylko dla studentów nauk politycznych, prawnych i nauk o mediach i komunikacji społecznej, ale przede wszystkim dla decydentów politycznych, podmiotów zaangażowanych w proces lobbingowy, nie tylko z obszaru ochrony prawno-autorskiej.

Parametry

autor
Agnieszka Vetulani-Cęgiel
format
Strony: 190, Format: 250x176 mm
wydanie
Rok wydania: 2020, oprawa: broszurowa

Opinie

Napisz opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.

Inni kupowali również:

Operator systemu dystrybucyjnego
41,21 PLN

Operator systemu dystrybucyjnego

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
100 lat Harvard Business Review
52,92 PLN

100 lat Harvard Business Review

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Neuronauka konsumencka
67,87 PLN

Neuronauka konsumencka

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Rachunek kosztów klienta w kreowaniu wartości..
44,41 PLN

Rachunek kosztów klienta w kreowaniu wartości..

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Nudges jako narzędzie behawioralne polityki public
41,21 PLN

Nudges jako narzędzie behawioralne polityki public

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zapytaj o produkt
→ Zostaw opinię!
Polski lobbing w obszarze prawa autorskiego..
Twoja ocena:
Powiadom o dostępności
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl