Opinie o Nas
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
Postrzeganie marki i lojalność klientów usług...
Ocena: 0
Kod EAN: 9788379724291
• PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Cena za szt.

33,45 PLN
cena z 5% VAT
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas realizacji: 1-2 dni robocze
Koszt dostawy: od 9,99 PLN
Zapytaj o produkt
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie

Opis produktu

Do najważniejszych aspektów przyczyniających się do sukcesu w kreowaniu marki przez operatorów usług kurierskich zaliczyć można przede wszystkim (poza długim czasem i konsekwencją działania) odpowiednią relację ceny do jakości usługi, trafne odczytywanie oczekiwań klientów docelowych, wartość dodaną usługi, innowacyjność oraz wykorzystanie nowoczesnych mediów do kształtowanie czynnika lojalnościowego. Są to obok wielu innych aspektów konieczne warunki, które muszą zostać spełnione i odpowiednio ze sobą skorelowane, aby marka była wyróżnikiem przedsiębiorstwa świadczącego usługi kurierskie. Warto zaznaczyć, że pominięcie tych podstawowych kryteriów w kreowaniu marki może przyczynić się nie tylko do strat finansowych, lecz także utraty zaufania i pozycji na rynku, co jest o wiele bardziej odczuwalne w skutkach dla operatorów świadczących usługi kurierskie niż utrata środków finansowych.
W monografii dokonano analizy zjawisk marki i lojalności klientów, odnoszących się do rynku usług kurierskich w Polsce. Ponadto analiza materiałów wtórnych została pogłębiona o wyniki badań pierwotnych popytowej strony opisywanego rynku. Materiał badawczy, uzyskany z wykorzystaniem metod computer-assisted web interview oraz paper & pen personal interview, został poddany analizie za pomocą czterech współczynników korelacji: T-Czuprowa, V-Cramera, C-Pearsona i C-Pearsona skorygowanego.
- ze Wstępu

Parametry

autor
Marcin Janowski
format
Strony: 136, Format: 240x170x8 mm
wydanie
Rok wydania: 2020, oprawa: broszurowa

Opinie

Napisz opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.

Inni kupowali również:

100 lat Harvard Business Review
54,08 PLN

100 lat Harvard Business Review

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Innowacje w systemie ochrony zdrowia..
58,72 PLN

Innowacje w systemie ochrony zdrowia..

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Rachunek kosztów klienta w kreowaniu wartości..
49,56 PLN

Rachunek kosztów klienta w kreowaniu wartości..

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Nudges jako narzędzie behawioralne polityki public
49,04 PLN

Nudges jako narzędzie behawioralne polityki public

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Portfele aktywów bankowych. Analiza teoretyczno...
39,98 PLN

Portfele aktywów bankowych. Analiza teoretyczno...

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zapytaj o produkt
→ Zostaw opinię!
Postrzeganie marki i lojalność klientów usług...
Twoja ocena:
Powiadom o dostępności
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl