Opinie o Nas
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
Przedsiębiorczość i zarządzanie...
Ocena: 0
Kod EAN: 9788379724017
• PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Cena za szt.

35,68 PLN
cena z 5% VAT
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas realizacji: 1-2 dni robocze
Koszt dostawy: od 9,99 PLN
Zapytaj o produkt
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie

Opis produktu

Współczesne przedsiębiorstwa stanowią globalną sieć, a o sukcesie decydują umiejętności zarządzania relacjami z klientami, dostawcami, interesariuszami i konkurencją. Przedsiębiorstwo nie tylko dostarcza produkty i usługi, ale jest częścią społeczności lokalnej, co determinuje jego społeczną odpowiedzialność i zrównoważony rozwój. W takich warunkach, przedsiębiorstwo powinno być organizacją dynamiczną, podlegającą ciągłym zmianom. Obserwuje się zorientowanie współczesnych przedsiębiorstw na zasobach niematerialnych, gdyż spełniają one kryteria doskonałości konkurencyjnej (nieimitowalne, niezastąpione i niemożliwe do kupienia na rynku).
Celem () monografii jest próba teoretyczno-poznawczej i metodycznej analizy i refleksji nad problematyką przedsiębiorstwa, przedsiębiorcy i przedsiębiorczości (wybranych uwarunkowań funkcjonowania przedsiębiorstwa, adekwatnych działań adaptacyjnych i form działania organizacji) wobec wyzwań otoczenia. Badania podjęte przez zespół autorski w szczególności służyły osiągnięciu następujących celów cząstkowych:
usystematyzowaniu wiedzy na temat teorii przedsiębiorcy, przedsiębiorczości i przedsiębiorstwa z uwzględnieniem genezy przedsiębiorstwa, zakładania działalności gospodarczej, klasyfikacji przedsiębiorstw, form organizacyjno-prawnych, wymiarów i rodzajów przedsiębiorczości (),
zaprezentowaniu istoty tworzenia i rozwoju współczesnych przedsiębiorstw oraz ich zewnętrznych i wewnętrznych uwarunkowań rozwoju,
wskazaniu roli i ocenie zasobów przedsiębiorstwa w budowaniu przewagi konkurencyjnej organizacji w warunkach gospodarki wiedzy,
analizie wybranych rodzajów współdziałania gospodarczego przedsiębiorstw w ramach sieci,
prezentacji nowoczesnych koncepcji i metod zarządzania w przedsiębiorstwie ().
Niniejsze opracowanie stanowi próbę zsyntetyzowania wiedzy na temat uwarunkowań funkcjonowania obecnych i przyszłych przedsiębiorstw, adekwatnych działań adaptacyjnych i przyjętych form działania organizacji.

Parametry

autor
Karolina Beyer, Barbara Czerniachowicz, Anna Wiec
format
Strony: 172, Format: 240x170x10 mm
wydanie
Rok wydania: 2020, oprawa: broszurowa

Opinie

Napisz opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.

Inni kupowali również:

100 lat Harvard Business Review
54,08 PLN

100 lat Harvard Business Review

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Innowacje w systemie ochrony zdrowia..
58,72 PLN

Innowacje w systemie ochrony zdrowia..

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Rachunek kosztów klienta w kreowaniu wartości..
49,56 PLN

Rachunek kosztów klienta w kreowaniu wartości..

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Nudges jako narzędzie behawioralne polityki public
41,21 PLN

Nudges jako narzędzie behawioralne polityki public

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Portfele aktywów bankowych. Analiza teoretyczno...
32,90 PLN

Portfele aktywów bankowych. Analiza teoretyczno...

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zapytaj o produkt
→ Zostaw opinię!
Przedsiębiorczość i zarządzanie...
Twoja ocena:
Powiadom o dostępności
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl