Opinie o Nas
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
Wartość konsumencka w kontekście zrównoważonego..
Ocena: 0
Kod EAN: 9788320825442
• PRODUKT DOSTĘPNY
Dostępność: 4 szt.

Cena za szt.

70,91 PLN
cena z 5% VAT
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas realizacji: 1-2 dni robocze
Koszt dostawy: od 9,99 PLN
Zapytaj o produkt
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie

Opis produktu

Pragnę podkreślić znaczenie podjętej tematyki w aspekcie teoriopoznawczym i praktycznym oraz właściwe przygotowanie i przeprowadzenie procedury badawczej zarówno w części pierwszej, dotyczącej przeglądu literatury, jak i w odniesieniu do badań empirycznych. Oceniana monografia wypełnia lukę w literaturze poświęconej zagadnieniom akceptacji konsumenckiej w kontekście zrównoważonej wartości konsumenckiej na rynku produktów spożywczych.

Z recenzji dr hab. Hanny Górskiej-Warsewicz, prof. SGGW

Książka wypełnia trzy bardzo istotne pola badawcze. Po pierwsze dotyczy systematyki ujęć koncepcji teoretycznych związanych z kategorią wartości konsumenckiej. Po drugie obejmuje zagadnienia analizy bibliometrycznej i systematycznego przeglądu literatury i ich roli w identyfikacji luki badawczej. Po trzecie zawiera wyniki własnych badań empirycznych z wykorzystaniem eksploracyjnego podejścia jakościowego (technika persony), wywiadów eksperckich oraz ilościowego modelu eksplanacyjnego typu SEM. Wszystkie wątki w książce mają charakter innowacyjny, są ujęte w bardzo spójny i powiązany wewnętrznie sposób. Każda część pracy jest opatrzona odpowiednim wstępem i przedstawieniem celu, pytań lub hipotez badawczych, które następnie są weryfikowane i komentowane. Stanowi to duży walor książki. Jest to pozycja wypełniająca istniejącą lukę badawczą w polskiej literaturze z tego zakresu.

Z recenzji prof. dr. hab. Adama Sagana

Parametry

autor
Agnieszka Wiśniewska
format
Strony: 328, Format: 240x179 mm
wydanie
Rok wydania: 2023, oprawa: broszurowa

Opinie

Napisz opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.

Inni kupowali również:

Inteligencja ekonomiczna w działalności usługowej
57,43 PLN

Inteligencja ekonomiczna w działalności usługowej

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Finanse samorządu terytorialnego
39,98 PLN

Finanse samorządu terytorialnego

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Od tradycyjnego rachunku kosztów do nowoczesnego..
53,16 PLN

Od tradycyjnego rachunku kosztów do nowoczesnego..

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Wycena małego przedsiębiorstwa w.3
54,29 PLN

Wycena małego przedsiębiorstwa w.3

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Mów mi Majkel
27,14 PLN

Mów mi Majkel

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zapytaj o produkt
→ Zostaw opinię!
Wartość konsumencka w kontekście zrównoważonego..
Twoja ocena:
Powiadom o dostępności
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl