Opinie o Nas
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
Flash i ActionScript. Aplikacje 3D od podstaw
Ocena: 0
Kod EAN: 9788324630653
• PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Cena za szt.

65,02 PLN
cena z 5% VAT
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas realizacji: 1-2 dni robocze
Koszt dostawy: od 9,99 PLN
Zapytaj o produkt
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie

Opis produktu

Technologia Flash na dobre zagościła w świecie interaktywnych animacji i gier komputerowych 2D. Stała się również (obok HTML5) standardem prezentacji tego rodzaju treści na stronach WWW. Taki stan rzeczy to efekt połączenia samego Flasha z Actionscriptem, językiem programowania ułatwiającym sterowanie pracą aplikacji i reagowanie na działania podejmowane przez użytkownika. Jednak użytkownicy internetu oczekują obecnie czegoś więcej niż tylko zwykłe animacje i gry 2D - oczekują interaktywnych treści 3D, ponieważ coraz większe stają się możliwości odtwarzania tego typu materiałów. Do tej pory brakowało narzędzi do tworzenia takich aplikacji, a także technologii, które je wspomagały. Na szczęście z odsieczą przychodzi Flash, który śmiało wkracza w świat 3D, oferuje ciekawe biblioteki i nie ma przy tym praktycznie żadnej konkurencji.Jeśli znasz już trochę Flasha, a teraz chcesz poszerzyć swoją wiedzę o znajomość szybko rozwijającej się technologii 3D, sięgnij po książkę "Flash i Actionscript. Aplikacje 3D od podstaw" . Prostym, lecz precyzyjnym językiem przedstawiono w niej najważniejsze kwestie związane z projektowaniem i tworzeniem aplikacji 3D z wykorzystaniem technologii Flash i języka Actionscript, zaprezentowano sposoby używania bezpłatnej biblioteki Away3D oraz pokazano, jak za jej pomocą budować i optymalizować własne rozwiązania.Wybór, pobieranie i instalacja właściwej biblioteki 3D dla technologii FlashPodstawowe komponenty biblioteki Away3D i budowanie aplikacji za jej pomocąUżywanie materiałów i korzystanie z różnych rodzajów światełTworzenie, importowanie i stosowanie modeli oraz animacji 3D w aplikacjach FlashZapewnianie interakcji aplikacji z użytkownikiem i obsługa urządzeń wejściowychDefiniowanie kamer z perspektywy pierwszej i trzeciej osoby oraz ich używanieObsługa dźwięku i elementów tekstowych Interaktywne aplikacje 3D to przyszłość. Zacznij ją tworzyć już dziś!

Parametry

autor
Radosław Kamysz
format
Strony: 600, Format: 16,8x23,7 cm
wydanie
Rok wydania: 2013, oprawa: broszurowa

Opinie

Napisz opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.

Inni kupowali również:

Analityk danych. Przewodnik po data science...
47,43 PLN

Analityk danych. Przewodnik po data science...

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Programowanie w asemblerze x64. Od nowicjusza do..
52,69 PLN

Programowanie w asemblerze x64. Od nowicjusza do..

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Platforma Blazor. Praktyczny przewodnik w.2
47,43 PLN

Platforma Blazor. Praktyczny przewodnik w.2

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Architektura API. Projektowanie, używanie..
47,43 PLN

Architektura API. Projektowanie, używanie..

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Uczenie maszynowe w Pythonie. Receptury...w 2
60,39 PLN

Uczenie maszynowe w Pythonie. Receptury...w 2

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zapytaj o produkt
→ Zostaw opinię!
Flash i ActionScript. Aplikacje 3D od podstaw
Twoja ocena:
Powiadom o dostępności
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl