Opinie o Nas
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
OpenGL. Księga eksperta. Wydanie VII
Ocena: 0
Kod EAN: 9788328321076
• PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Cena za szt.

40,52 PLN
cena z 5% VAT
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas realizacji: 1-2 dni robocze
Koszt dostawy: od 9,99 PLN
Zapytaj o produkt
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie

Opis produktu

Biblioteka OpenGL jest potężnym systemem graficznym, doskonałym API do generowania grafiki trójwymiarowej w czasie rzeczywistym. System ten nadaje się znakomicie do wizualizacji wszelkiego rodzaju odwzorowań zjawisk fizycznych czy obiektów technicznych, a także do przedstawiania symulacji ze zmieniającymi się parametrami. Często jest wykorzystywany do pisania gier komputerowych. Daje możliwość tworzenia świetnej grafiki na wiele różnych platform z wykorzystaniem tych samych zestawów instrukcji. Co ważne, OpenGL jest całkowicie darmową biblioteką, a dostępność licznych rozszerzeń znakomicie zwiększa wachlarz jej zastosowań.
Niniejsza książka stanowi doskonałe wprowadzenie w tematykę OpenGL dla każdego programisty, nawet dla osób niezbyt biegłych w zagadnieniach grafiki komputerowej. Zawiera opis całego głównego API, kluczowych rozszerzeń i wszystkich typów shaderów z uwzględnieniem najnowszych elementów biblioteki. Wyjaśniono tu zasady działania OpenGL i opisano zagadnienia potoków graficznych. Stopniowo czytelnik jest zaznajamiany z coraz bardziej złożonymi technikami. W książce znalazły się liczne przykłady kodu działającego na kilku popularnych platformach. Warto podkreślić, że autorzy poza API przedstawili również najlepsze praktyki programistyczne.
W tej książce opisano między innymi:
podstawy (w tym matematyczne) grafiki 3D czasu rzeczywistego
najważniejsze techniki renderowania, przekształcania i teksturowania obiektów
shadery i język GLSL (OpenGL Shading Language)
kwestie zarządzania danymi i kontroli dostępu do tych danych
techniki budowania większych aplikacji i wdrażania ich na wielu platformach
rendering zaawansowany: symulację oświetlenia i efekty artystyczne
sposoby poprawiania wydajności, redukcji narzutu CPU i analizy zachowania GPU
nowości w OpenGL, takie jak kompresja tekstur, rysowanie tekstu, rendering czcionek za pomocą pól odległości, wysokiej jakości filtrowanie tekstur i użycie OpenMP
OpenGL? Kreatywnych ogranicza tylko wyobraźnia!

Parametry

autor
Graham Sellers, Richard S. Wright Jr., Nicholas H
format
Strony: 680, Format: 16,5x24 cm
wydanie
Rok wydania: 2016, oprawa: twarda

Opinie

Napisz opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.

Inni kupowali również:

Stykowe elektryczne układy sterowania w.2
34,15 PLN

Stykowe elektryczne układy sterowania w.2

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Java. Podręcznik na start
47,43 PLN

Java. Podręcznik na start

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zwinne zarządzanie projektami dla bystrzaków w.3
54,08 PLN

Zwinne zarządzanie projektami dla bystrzaków w.3

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zrobotyzowana automatyzacja procesów. Tworzenie...
47,43 PLN

Zrobotyzowana automatyzacja procesów. Tworzenie...

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Język R w data science. Importowanie...
87,92 PLN

Język R w data science. Importowanie...

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zapytaj o produkt
→ Zostaw opinię!
OpenGL. Księga eksperta. Wydanie VII
Twoja ocena:
Powiadom o dostępności
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl