Opinie o Nas
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
Perełki programowania gier. Vademecum... T.6 + CD
Ocena: 0
Kod EAN: 9788324610877
• PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Cena za szt.

65,02 PLN
cena z 5% VAT
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas realizacji: 1-2 dni robocze
Koszt dostawy: od 9,99 PLN
Zapytaj o produkt
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie

Opis produktu

Wyczerpujący przegląd nowoczesnych technik
tworzenia gier komputerowych

  • Zaawansowane algorytmy sztucznej inteligencji
  • Realistyczne odwzorowywanie zjawisk fizycznych, efektów dźwiękowych i oświetlenia
  • Języki skryptowe i sterowanie danymi
  • Techniki zabezpieczania gier w wersji beta

Przemysł gier komputerowych jest jedną z najszybciej rozwijających się branż informatyki. Gry, które jeszcze niedawno zapierały dech w piersiach, dziś wydają się proste i mało realistyczne. Współczesne symulatory i "strzelanki" to arcydzieła, których produkcja angażuje środki porównywalne z budżetami hollywoodzkich superprodukcji. Rosnące w ogromnym tempie możliwości komputerów i konsoli wpływają jednak nie tylko na jakość gier, ale także na proces ich tworzenia i wykorzystywane podczas niego narzędzia. Programiści tworzący gry implementują zaawansowane algorytmy sztucznej inteligencji, wykorzystują niezwykłe możliwości układów wyświetlających grafikę i skomplikowany aparat matematyczny.

Książka "Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 6" to doskonałe kompendium wiedzy dla wszystkich, którzy tworzą gry komputerowe lub zamierzają to robić. W każdym rozdziale, napisanym przez cenionego eksperta z tej branży, znajdziesz niezbędne informacje dotyczące różnych aspektów pisania gier. Przeczytasz o sztucznej inteligencji, symulacji zjawisk fizycznych oraz odwzorowywaniu oświetlenia i dźwięków. Poznasz nowoczesne techniki programowania współbieżnego, optymalizacji kodu pod kątem maszyn wieloprocesorowych, stosowania języków skryptowych i wykorzystywania możliwości procesorów graficznych.

  • Programowanie pod kątem procesorów wielordzeniowych
  • Siatkowa reprezentacja obiektów gry
  • Testowanie pojedynczych modułów gry
  • Optymalizacja korzystania z zasobów
  • Rachunek wektorowy i macierzowy
  • Symulacja zachowania cieczy
  • Tworzenie algorytmów sztucznej inteligencji
  • Korzystanie z reguł logiki rozmytej
  • Programowanie skryptowe w językach Lua i Python
  • Optymalizacja wyświetlania obiektów gry
  • Wykorzystywanie możliwości procesorów graficznych
  • Generowanie efektów dźwiękowych w czasie rzeczywistym
  • Tworzenie gier sieciowych
Przeczytaj i stwórz grę, w którą zagrają miliony graczy.

Parametry

autor
Mike Dickheiser
format
Strony: 736, Format: 237x168x37 mm
wydanie
Rok wydania: 2008, oprawa: broszurowa

Opinie

Napisz opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.

Inni kupowali również:

HTML i CSS. Przewodnik dla początkujących
47,43 PLN

HTML i CSS. Przewodnik dla początkujących

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Flutter. Podstawy
47,43 PLN

Flutter. Podstawy

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Autodesk Inventor Professional 2024 PL...
133,31 PLN

Autodesk Inventor Professional 2024 PL...

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Java. Podejście funkcyjne
59,05 PLN

Java. Podejście funkcyjne

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Architektura oprogramowania i podejmowanie decyzji
56,49 PLN

Architektura oprogramowania i podejmowanie decyzji

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zapytaj o produkt
→ Zostaw opinię!
Perełki programowania gier. Vademecum... T.6 + CD
Twoja ocena:
Powiadom o dostępności
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl