Opinie o Nas
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
Programowanie Internetu rzeczy
Ocena: 0
Kod EAN: 9788375414608
• PRODUKT DOSTĘPNY
Dostępność: 7 szt.

Cena za szt.

52,87 PLN
cena z 5% VAT
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas realizacji: 1-2 dni robocze
Koszt dostawy: od 9,99 PLN
Zapytaj o produkt
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie

Opis produktu

Ten praktyczny przewodnik uczy, jak programować Internet rzeczy (Internet of Things IoT). Autor i edukator Andy King dzieli złożone problemy programistyczne na instrukcje krok po kroku i pokazuje, jak zaprojektować i zbudować własny kompleksowy system Internetu rzeczy typu full-stack od urządzenia po chmurę. Ta praktyczna książka przeprowadza czytelników przez proces doboru narzędzi, konfigurowania środowiska programistycznego oraz projektowania i implementacji rozwiązania.
Uczy, jak działa typowy ekosystem IoT oraz jak radzić sobie z problemami z integracją, jakie pojawiają się w trakcie implementowania rozwiązań IoT. Ta książka pomoże w rozpoczęciu pracy zarówno studentom, którzy poznają podstawy IoT, jak i menedżerom, którzy znają się nieco na IT i chcą lepiej zrozumieć niuanse technologii IoT, a także programistom rozwijającym własny system inteligentnego domu.
Projektowanie kompleksowego rozwiązania dla przykładowego problemu IoT
Konfigurowanie środowiska do budowania i testowania rozwiązań IoT
Porządkowanie projektu oprogramowania poprzez utworzenie abstrakcji w językach Python i Java
Używanie MQTT, CoAP i innych protokołów do łączenia się z urządzeniami i usługami IoT
Tworzenie niestandardowego, bazującego na notacji JSON formatu danych do użycia na różnych platformach i usługach
Wykorzystywanie usług w chmurze do wspomagania ekosystemu IoT i dostarczania korzyści biznesowych
Ta książka przedstawia programistom bezcenne techniki projektowania, rozwijania i wdrażania kompleksowych systemów Internetu rzeczy.
Rolando Herrero
Profesor, Northeastern University
Czytelnicy dobrze poznają komponenty wchodzące w skład rozwiązań IoT i dowiedzą się, jak naprawdę wygląda proces ich budowania.
Tim Strunck
Dyrektor działu Software Engineering,
Atom Power
Andy King jest wprawionym informatykiem, edukatorem i liderem technicznym z ponad 20-letnim doświadczeniem, specjalizującym się w projektowaniu i budowaniu narzędzi do zarządzania siecią, systemów telematycznych i platform Internetu rzeczy. Doradza klientom na całym świecie w zakresie strategii, projektowania i integracji systemów IoT. Jest wykładowcą na Northeastern University, gdzie prowadzi kurs Connected Devices.

Parametry

autor
Andy King
format
Strony: 412, Format: 230x170x21 mm
wydanie
Rok wydania: 2021

Opinie

Napisz opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.

Inni kupowali również:

Serwer Ubuntu. Kompletny przewodnik...w.4
87,92 PLN

Serwer Ubuntu. Kompletny przewodnik...w.4

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Excel. Formuły i funkcje dla bystrzaków w.6
54,08 PLN

Excel. Formuły i funkcje dla bystrzaków w.6

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Python w pigułce
108,75 PLN

Python w pigułce

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Konfiguracja usług sieciowych na urządzeniach..
54,08 PLN

Konfiguracja usług sieciowych na urządzeniach..

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Wzorce projektowe dla programistów Javy
46,05 PLN

Wzorce projektowe dla programistów Javy

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zapytaj o produkt
→ Zostaw opinię!
Programowanie Internetu rzeczy
Twoja ocena:
Powiadom o dostępności
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl