Opinie o Nas
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
Projektowanie gier - Podstawy. Wyd II. HELION
Ocena: 0
Kod EAN: 9788324627813
• PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Cena za szt.

98,60 PLN
cena z 5% VAT
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas realizacji: 1-2 dni robocze
Koszt dostawy: od 9,99 PLN
Zapytaj o produkt
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie

Opis produktu

Sprawdź, jak zrealizować Twoje najśmielsze marzenia w dziedzinie
gier komputerowych! Jak zaprojektować świat gry oraz postacie biorące w niej udział? Jak skonstruowany jest proces projektowania gry komputerowej? Jak zmierzyć grywalność gry?
Według analityków wartość globalnego rynku gier komputerowych w 2012 roku ma wynieść 68 miliardów dolarów. Robi wrażenie? Jakby tego było mało, roczny wzrost szacowany jest na 10%! Dlatego warto walczyć o każdy procent czy promil tego tortu. Chętnych jest wielu, szanse ma kilku. W dawnych czasach liczył się pomysł, w dzisiejszych sprawa jest o wiele bardziej skomplikowana. Czynników, które decydują o powodzeniu lub porażce, jest zdecydowanie więcej: pomysł, wykonanie i promocja to tylko niektóre z nich. Najważniejszy jest jednak projekt! To on decyduje o tym, czy znajdziesz inwestorów, a Twoja wizja i marzenia zamienią się w namacalny, ceniony produkt na sklepowej półce.
Dzięki tej książce poznasz wszystkie aspekty związane z projektowaniem gier komputerowych. Dowiesz się, z czego powinien składać się dobry projekt, jak się do niego zabrać i jak go zrealizować. W trakcie lektury niejeden raz zadziwi Cię skomplikowanie i interdyscyplinarność tego procesu. Składa się on z wielu etapów, a na każdym z nich bardzo łatwo o błąd. Poznasz metody definiowania świata gry i jej bohaterów oraz określania ról, jakie gracze będą pełnili w Twoim wirtualnym świecie. Kolejnym, prawdopodobnie najważniejszym elementem, na który autor postara się zwrócić Twoją uwagę, jest grywalność - parametr o decydującym znaczeniu na skali sukcesu. To tylko niektóre tematy poruszane w tej unikatowej książce. Sprawdź spis treści i zobacz, jak szeroki znajdziesz tu zakres informacji! Różnice między grami klasycznymi oraz wideo Etapy procesu projektowania Przygotowywanie koncepcji gry Definiowanie świata gry Rodzaje rozgrywek - kreatywne i ekspresywne Proces projektowania postaci Przygotowywanie fabuły i prowadzenie narracji w grze Rodzaje fabuł Projektowanie interfejsu użytkownika Wykorzystanie efektów dźwiękowych, projektowanie ścieżki dźwiękowej Grywalność Mechanika gier Metody wyważania gier Zasady projektowania poziomów Przegląd gatunków gierPoznaj świat projektantów gier komputerowych!

Parametry

autor
Ernest Adams
format
Strony: 800, Format:
wydanie
Rok wydania: 2010, Oprawa:

Opinie

Napisz opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.

Inni kupowali również:

Reguły programowania. Jak pisać lepszy kod
58,97 PLN

Reguły programowania. Jak pisać lepszy kod

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Google Analytics od podstaw
47,43 PLN

Google Analytics od podstaw

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Adobe Photoshop PL. Oficjalny podręcznik w.2023
66,89 PLN

Adobe Photoshop PL. Oficjalny podręcznik w.2023

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Przygody testera Zigiego
40,90 PLN

Przygody testera Zigiego

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Adobe Photoshop, Illustrator i InDesign
72,07 PLN

Adobe Photoshop, Illustrator i InDesign

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zapytaj o produkt
→ Zostaw opinię!
Projektowanie gier - Podstawy. Wyd II. HELION
Twoja ocena:
Powiadom o dostępności
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl