Opinie o Nas
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty...
Ocena: 0
Kod EAN: 9788328329416
• PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Cena za szt.

31,00 PLN
cena z 5% VAT
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas realizacji: 1-2 dni robocze
Koszt dostawy: od 9,99 PLN
Zapytaj o produkt
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie

Opis produktu

Strategia wrażeń użytkownika (UX) wymaga umiejętnego połączenia strategii biznesowej oraz projektowania UX. Niestety jak dotąd brakowało łatwego w zastosowaniu modelu łączenia tych dwóch dziedzin w praktyce. Ten niezwykle praktyczny podręcznik zawiera nieskomplikowane narzędzia i techniki strategiczne, które pomogą Twojemu zespołowi i Tobie w tworzeniu innowacyjnych produktów cyfrowych, z których inni faktycznie będą chcieli korzystać.
Bez względu na to, czy jesteś przedsiębiorcą, projektantem UX lub UI, menedżerem produktu, czy też jednym z członków wewnętrznego zespołu przedsiębiorczego, znajdziesz tutaj metody o różnym stopniu zaawansowania, które będziesz mógł z miejsca wykorzystać w codziennej pracy. Autorka przedstawia tu także biznesowe analizy przypadków, kontekst historyczny i przykłady z życia wzięte, a ponadto dokłada zapis rozmów z wybitnymi strategami, którzy wyjaśniają, jak oni widzą zagadnienie strategii UX.
Zdefiniuj i zweryfikuj docelową grupę użytkowników z wykorzystaniem prowizorycznych profili klienta oraz technik rozpoznania rynku.
Przeprowadź badania i analizę konkurencji w celu lepszego poznania zatłoczonego rynku lub stworzenia na nim jakiejś niepowtarzalnej wartości.
Pomóż członkom swojego zespołu skoncentrować się na podstawowej użyteczności produktu oraz modelu biznesowym poprzez prowadzenie uporządkowanych eksperymentów na prototypach.
Projektuj lejki UX zwiększające zaangażowanie klientów poprzez łączenie pożądanych działań użytkowników z odpowiednimi wskaźnikami.
Jaime Levy jest specjalistką ds. strategii UX, zamieszkałą w Los Angeles. Szefuje agencji konsultingowej JLR Interactive, obsługującej startupy i duże przedsiębiorstwa. Pomaga im przechodzić od pomysłów biznesowych do innowacyjnych i skalowanych rozwiązań internetowych. Jaime prowadzi na całym świecie warsztaty poświęcone zagadnieniom UX, wykłada również na University of Southern California.

Parametry

autor
Jaime Levy
format
Strony: 248, Format: 16,8x23,7 cm
wydanie
Rok wydania: 2017, oprawa: broszurowa

Opinie

Napisz opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.

Inni kupowali również:

React: kluczowe koncepcje
81,09 PLN

React: kluczowe koncepcje

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Komputer Świat Javascript HTML CSS PHP
14,39 PLN

Komputer Świat Javascript HTML CSS PHP

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Python 3. Projekty dla początkujących i pasjonatów
47,43 PLN

Python 3. Projekty dla początkujących i pasjonatów

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Jak analizować dane z biblioteką Pandas w.2
74,29 PLN

Jak analizować dane z biblioteką Pandas w.2

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Prometheus w pełnej gotowości
60,39 PLN

Prometheus w pełnej gotowości

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zapytaj o produkt
→ Zostaw opinię!
Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty...
Twoja ocena:
Powiadom o dostępności
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl