Opinie o Nas
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
Strategia UX. Techniki tworzenia... w.2
Ocena: 0
Kod EAN: 9788328382893
• PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Cena za szt.

47,43 PLN
cena z 5% VAT
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas realizacji: 1-2 dni robocze
Koszt dostawy: od 9,99 PLN
Zapytaj o produkt
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie

Opis produktu

Droga do sukcesu produktu cyfrowego prowadzi przez serce użytkownika. Historia biznesu obfituje w przykłady świetnych pomysłów, które poniosły spektakularną porażkę z powodu zlekceważenia wrażeń użytkownika. Przy opracowywaniu biznesowej strategii rozwoju produktu czy usługi trzeba więc zacząć od zebrania kluczowych informacji o przyszłych użytkownikach, ich potrzebach, preferencjach i przyzwyczajeniach, a także o konkurencyjnych produktach i perspektywach. Okazuje się jednak, że łączenie strategii typowo biznesowych z zasadami projektowania UX jest niełatwym zadaniem.

To drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie praktycznego podręcznika dla przedsiębiorców, projektantów UX i UI, a także menedżerów i strategów produktu. Znalazły się w nim skuteczne narzędzia i techniki strategiczne, które udowodniły swoją przydatność w tworzeniu innowacyjnych produktów cyfrowych. Narzędzia te zostały udostępnione również w formie gotowego przybornika strategii UX. Pokazano tu, w jaki sposób zaplanować i przeprowadzić badania użytkowników, aby wyniki pozwoliły na opracowanie skutecznych strategii produktowych. Całość zawartych w książce materiałów składa się na solidny, przetestowany i skuteczny model praktyk ułatwiających wdrażanie innowacyjnych, udanych produktów cyfrowych.

W książce:

  • zastosowanie prowizorycznych profili klienta i technik rozpoznania rynku do definiowania grupy docelowej
  • techniki badań i analizy konkurencji
  • projektowanie eksperymentów z wykorzystaniem prototypów
  • sposoby na szybkie, niedrogie i efektywne badania użytkowników online
  • cele, techniki i zasady prowadzenia kampanii marketingowych
Strategia UX - by zrobić na użytkowniku jak najlepsze wrażenie!

Parametry

autor
Jaime Levy
format
Strony: 216, Format: 237x168 mm
wydanie
Rok wydania: 2021, oprawa: broszurowa

Opinie

Napisz opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.

Inni kupowali również:

Język Go. Tworzenie idiomatycznego kodu w praktyce
72,15 PLN

Język Go. Tworzenie idiomatycznego kodu w praktyce

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
C# 11 i .NET 7 dla programistów...w.7
120,95 PLN

C# 11 i .NET 7 dla programistów...w.7

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Java. Przewodnik doświadczonego programisty w.3
60,39 PLN

Java. Przewodnik doświadczonego programisty w.3

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Certyfikowany tester ISTQB. Poziom podstawowy w.2
74,29 PLN

Certyfikowany tester ISTQB. Poziom podstawowy w.2

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Tester samouk. Praktyczny przewodnik..
40,90 PLN

Tester samouk. Praktyczny przewodnik..

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zapytaj o produkt
→ Zostaw opinię!
Strategia UX. Techniki tworzenia... w.2
Twoja ocena:
Powiadom o dostępności
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl