Opinie o Nas
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
Unity. Przewodnik projektanta gier
Ocena: 0
Kod EAN: 9788328300170
• PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Cena za szt.

51,69 PLN
cena z 5% VAT
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas realizacji: 1-2 dni robocze
Koszt dostawy: od 9,99 PLN
Zapytaj o produkt
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie

Opis produktu

24 h do własnej gry!
Unity to zaawansowane środowisko do tworzenia gier 3D, prezentacji i animacji zarówno na urządzenia mobilne, jak i stacjonarne. Wokół tego silnika skupiona jest ogromna społeczność, prezentująca produkcje o różnym stopniu zaawansowania. Jeżeli Twoim marzeniem jest stworzenie gry według własnego scenariusza, jeżeli chcesz sprawdzić się w roli projektanta gier wideo, to trafiłeś na doskonałą książkę, w całości poświęconą silnikowi Unity!
Ta książka pozwoli Ci poznać zintegrowane środowisko (IDE) oraz dostosować je do własnych potrzeb. Nauczysz się tworzyć obiekty gry i wykonywać na nich operacje, stosować shadery i tekstury oraz korzystać z narzędzi do tworzenia terenu i środowiska Twojej gry. Kolejne rozdziały to interesujące informacje na temat oświetlenia, kamer oraz efektów dźwiękowych. Na sam koniec dowiesz się, jak dopracować stworzoną grę, wdrożyć ją oraz zmodyfikować tak, żeby działała na urządzeniach mobilnych. Dzięki lekturze stworzysz gry: Gauntlet Runner, Captain Blaster, Chaos Ball, Amazing Racer. Przekonaj się, jakie możliwości kryje silnik Unity!
Dowiesz się, jak:
tworzyć i pracować z obiektami gry, czyli podstawowymi blokami budulcowymi w Unity;
efektywnie pracować z zasobami w Unity;
stosować shadery i tekstury w dowolnym obiekcie 3D;
przygotowywać niezwykłe światy za pomocą oferowanych przez Unity narzędzi przeznaczonych do tworzenia terenu i środowiska;
wykonywać różne zadania w skryptach, począwszy od przechwytywania danych wejściowych aż po opracowanie skomplikowanych zachowań;
szybko tworzyć możliwe do wielokrotnego użycia obiekty w postaci prefabrykatów;
implementować łatwe i intuicyjne graficzne interfejsy użytkownika;
tworzyć zdumiewające efekty za pomocą nowego w Unity systemu cząsteczek o nazwie Shurinken;
wykorzystać pełne możliwości nowego w Unity systemu animacji o nazwie Mecanim;
zintegrować dźwięk 2D i 3D z tworzonymi grami;
używać wbudowanych w urządzenia mobilne przyśpieszeniomierzy i ekranów dotykowych;
zmodyfikować grę w wersji biurkowej do wersji działającej w urządzeniach mobilnych;
dopracować i wdrożyć grę.

Parametry

autor
Mike Geig
format
Strony: 416, Format: 15,8x23,5 cm
wydanie
Rok wydania: 2015, oprawa: broszurowa

Opinie

Napisz opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.

Inni kupowali również:

SQL dla analityków danych w.3
74,29 PLN

SQL dla analityków danych w.3

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Programowanie funkcyjne w Pythonie w.3
60,39 PLN

Programowanie funkcyjne w Pythonie w.3

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Informatyka śledcza. Gromadzenie, analiza... w.2
54,08 PLN

Informatyka śledcza. Gromadzenie, analiza... w.2

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe...
47,43 PLN

Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe...

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Angular i formularze reaktywne
47,43 PLN

Angular i formularze reaktywne

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zapytaj o produkt
→ Zostaw opinię!
Unity. Przewodnik projektanta gier
Twoja ocena:
Powiadom o dostępności
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl