Opinie o Nas
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
Urządzenia mobilne w systemach rzeczywistości
Ocena: 0
Kod EAN: 9788328344082
• PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Cena za szt.

24,47 PLN
cena z 5% VAT
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas realizacji: 1-2 dni robocze
Koszt dostawy: od 9,99 PLN
Zapytaj o produkt
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie

Opis produktu

Odkryj rzeczywistość wirtualną na urządzeniach mobilnych
Rzeczywistość wirtualna (VR) to koncepcja znana już od co najmniej kilkudziesięciu lat. Jednak dopiero postęp w miniaturyzacji układów cyfrowych, lawinowy wzrost ich wydajności, obniżenie kosztów wytwarzania i masowa dostępność urządzeń mobilnych oraz zapewniane przez nie możliwości interakcji sprawiły, że wraz z rzeczywistością rozszerzoną ta technologia trafiła do szerokiego grona odbiorców i znalazła praktyczne zastosowanie w setkach popularnych aplikacji wykorzystywanych przez użytkowników na całym świecie. Rzeczywistość wirtualna sprawdza się doskonale między innymi w medycynie, nauce, przemyśle, edukacji, rozrywce i marketingu, a oferowane przez nią możliwości są doceniane w coraz to nowych dziedzinach życia.
Wszyscy zainteresowani poznaniem technologii informatycznych wykorzystywanych w systemach rzeczywistości wirtualnej znajdą w tej książce szereg informacji na temat możliwości praktycznego zastosowania VR w nowoczesnych aplikacjach działających na różnego rodzaju urządzeniach. Monografia opisuje wybrane aspekty architektury, projektowania i implementacji tego rodzaju systemów z uwzględnieniem popularnych rozwiązań inżynierii programowania komputerowych systemów rozproszonych, gier komputerowych i wizualizacji 3D oraz aplikacji mobilnych. To kompendium wiedzy, które docenią zarówno osoby rozpoczynające swoją przygodę z wirtualną rzeczywistością, jak i profesjonalni programiści chcący się zapoznać z tematem lub uporządkować posiadaną wiedzę.
Dzięki tej publikacji poznasz:
Historię i rozwój systemów rzeczywistości wirtualnej i rozszerzonej
Metody wizualizacji 3D w systemach VR
Środowiska wykorzystywane w rozwiązaniach VR i AR
Urządzenia i technologie zapewniające komunikację z systemem
Biblioteki i narzędzia stosowane w systemach VR i AR
Koncepcję serwera aktywności kinetycznej
Dowiedz się, jak implementować VR i AR na smartfonach!

Parametry

autor
Paweł Buchwald
format
Strony: 96, Format: 15,8x23,5 cm
wydanie
Rok wydania: 2018, oprawa: broszurowa

Opinie

Napisz opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.

Inni kupowali również:

Serwer Ubuntu. Kompletny przewodnik...w.4
95,89 PLN

Serwer Ubuntu. Kompletny przewodnik...w.4

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Excel. Formuły i funkcje dla bystrzaków w.6
54,08 PLN

Excel. Formuły i funkcje dla bystrzaków w.6

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Python w pigułce
108,75 PLN

Python w pigułce

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe...
46,05 PLN

Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe...

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Konfiguracja usług sieciowych na urządzeniach..
54,08 PLN

Konfiguracja usług sieciowych na urządzeniach..

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zapytaj o produkt
→ Zostaw opinię!
Urządzenia mobilne w systemach rzeczywistości
Twoja ocena:
Powiadom o dostępności
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl