Opinie o Nas
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
Zarządzanie projektami. Wydanie II
Ocena: 0
Kod EAN: 9788324622399
• PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Cena za szt.

45,90 PLN
cena z 5% VAT
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas realizacji: 1-2 dni robocze
Koszt dostawy: od 9,99 PLN
Zapytaj o produkt
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie

Opis produktu

Dobierz najlepszy zespół i efektywnie kontroluj postępy pracy
Zaplanuj szczegółowo każdy detal projektu i wprowadź go w życie
Zastosuj skuteczne metody kontroli i zapewnij prawidłowy przebieg projektu
Nie ryzykuj -- zastosuj skuteczne i sprawdzone narzędzia zarządzania projektami
Melduję doskonałe wykonanie zadania! Skuteczne zarządzanie projektem wymaga profesjonalnego podejścia i odpowiedniego przygotowania. Aby zapewnić sukces swojemu przedsięwzięciu, potrzebujesz kilku praktycznych umiejętności. Na pewno przyda Ci się wiedza o szczegółowym planowaniu i sprawnym zarządzaniu oraz szerokie zdolności interpersonalne. Nie musisz jednak dążyć do sukcesu metodą prób i błędów. Doświadczonym praktykom, którzy na zarządzaniu projektami zjedli zęby, udało się wypracować zestaw przydatnych narzędzi, pomagających zwiększyć szansę powodzenia projektu. Materiał zawarty w tej książce prezentuje najlepsze z nich. Ponadto znajdziesz tu osobiste wskazówki autorki, opierające się na jej własnym doświadczeniu, oraz porady specjalistów, z którymi miała okazję współpracować. Pomoże Ci to poznać nie tylko teorię, lecz także aspekty praktyczne świetnego zarządzania.
Podstawy: organizacja struktury decyzyjnej projektu, proces inicjowania i planowania oraz wskazówki na temat ważnych składników formalnego planu.
Plan projektu: najistotniejsze narzędzia planistyczne, czyli struktury analizy pracy, szacunkowe obliczenia, diagramy organizacji, harmonogramy i plany ryzyka.
Realizacja projektu: ustalanie standardów projektu, wdrażanie planów kontroli, śledzenie postępu i uaktualnianie planów projektu.
Kontrola projektu: monitorowanie kosztów, zmiany statusu projektu, prowadzenie prac nad nim we właściwy sposób oraz sporządzanie sprawozdań z działalności.
Zamknięcie projektu: dostosowanie produktu do oczekiwań klienta, ostateczne podsumowanie projektu oraz ocena możliwości wykorzystania w przyszłości nabytego doświadczenia.

Parametry

autor
Nancy Mingus
format
Strony: 384, Format: 18x23,5 cm
wydanie
Rok wydania: 2017, oprawa: broszurowa

Opinie

Napisz opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.

Inni kupowali również:

Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych
70,91 PLN

Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Controlling działań marketingowych
39,37 PLN

Controlling działań marketingowych

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego w.2
54,82 PLN

Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego w.2

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych
45,16 PLN

SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Projektowanie komunikacji, czyli communication...
32,39 PLN

Projektowanie komunikacji, czyli communication...

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zapytaj o produkt
→ Zostaw opinię!
Zarządzanie projektami. Wydanie II
Twoja ocena:
Powiadom o dostępności
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl