Opinie o Nas
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
Twitter. Sukces komunikacji w 140 znakach
Ocena: 0
Kod EAN: 9788324678990
• PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Cena za szt.

12,20 PLN
cena z 5% VAT
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas realizacji: 1-2 dni robocze
Koszt dostawy: od 9,99 PLN
Zapytaj o produkt
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie

Opis produktu

Ta książka to efekt niesamowitego doświadczenia autora, obejmującego wylansowanie nowego produktu w trudnych polskich realiach, przygotowanie strategii pozycjonującej, przekonanie grupy liderów opinii, którzy uznali, że produkt ten najlepiej odpowiada ich potrzebom, wytworzenie śnieżnej kuli promocji, marketingu i PR wokół jak wciąż przekonuje Eryk Mistewicz produktu ze świata nowych mediów.
Gdy zaczynałem mówić o Twitterze, budziło to często pełen politowania uśmiech 140 znaków I cała litania, dlaczego ten produkt nie ma najmniejszego sensu, dlaczego się nie przyjmie, dlaczego jest słaby, zły, niepotrzebny. Później zapadła cisza. A potem nagle okazało się, że Twitter stał się najważniejszym narzędziem szybkiej informacji, opinii, narzucania historii, generowania narracji. Bez Twittera nie potrafią już obejść się politycy, co wkurza dziennikarzy, którzy przestają być niezbędni jako pośrednicy. Ale oni sami nie potrafią się od niego odciąć. Twitter wszedł do firm, komunikacji marketingowej, staje się jednym z głównych narzędzi w działach PR. Twitter zmienił sposób komunikacji, a strategie jego zastosowania, które rekomenduję, wskazują najlepiej kierunek rozwoju nowych mediów. I o tym jest ta książka.
Ta książka to jednak nie tylko opowieść o Twitterze, ale i o świecie nowych mediów tak jak definiuje ten świat jej autor.
Eryk Mistewicz buduje efektywne strategie marketingowe i komunikacyjne dla firm, instytucji i organizacji a także liderów opinii. Zdobywca Polskiego Pulitzera, najważniejszej nagrody świata dziennikarskiego (1995), w 2001 r. przeszedł do PR, budując strategie komunikacyjne dla wchodzącego do Polski biznesu francuskiego, brytyjskiego i włoskiego, a także dla firm polskich. Zajął się równiez marketingiem politycznym. Współtworzy marki firm, miast i ludzi. Poszukuje i propaguje najbardziej efektywne formy zarządzania w marketingu i PR. Jest szefem kwartalnika opinii Nowe Media, stale współpracuje też m.in. z polską edycją Forbesa i francuskim L'Atlantico. Jego analizy i opinie możemy znaleźć w Le Monde, "L''Opinion", Financial Times, Rzeczpospolitej. Wcześniej wydał w Helionie Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają. www.ErykMistewicz.pl

Parametry

autor
Eryk Mistewicz
format
Strony: 200, Format: 14x20,8 cm
wydanie
Rok wydania: 2014, oprawa: broszurowa

Opinie

Napisz opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.

Inni kupowali również:

Pokolenia PRL na ekranie w kontekście dokumentów..
22,87 PLN

Pokolenia PRL na ekranie w kontekście dokumentów..

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Poezja (meta)fizyczna. Materialność w twórczości..
28,00 PLN

Poezja (meta)fizyczna. Materialność w twórczości..

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Teoretyczne zagadnienia bibliologii oraz...
28,00 PLN

Teoretyczne zagadnienia bibliologii oraz...

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Antidotum
32,25 PLN

Antidotum

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Kryzys z przekazach medialnych
33,84 PLN

Kryzys z przekazach medialnych

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zapytaj o produkt
→ Zostaw opinię!
Twitter. Sukces komunikacji w 140 znakach
Twoja ocena:
Powiadom o dostępności
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl