Opinie o Nas
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
Czy każdy może zostać politykiem?
Ocena: 0
Kod EAN: 9788381026031
• PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Cena za szt.

69,46 PLN
cena z 5% VAT
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas realizacji: 1-2 dni robocze
Koszt dostawy: od 9,99 PLN
Zapytaj o produkt
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie

Opis produktu

? Praktyczne Vademecum rozwoju Twojej marki ? Dla aktualnych i potencjalnych kandydatów działających w obszarze polityki, a także dla obywateli pragnących racjonalnie podejmować swoje decyzje wyborcze Książka "Czy każdy może zostać politykiem?" to unikatowa na polskim rynku wydawniczym pozycja prezentująca proces budowy silnej marki personalnej, kształtującej wiarygodnego i odpowiedzialnego polityka. To zastrzyk wiedzy, inspiracji i motywacji do rzetelnego przyjrzenia się sobie, uwierzenia w możliwości zmian, wykorzystania autentycznych zasobów i szans oraz efektywnego komunikowania światu swojej wizji. Opisany program budowy marki politycznej pozwala samodzielnie - w 6 krokach - sprecyzować ambitne cele, dookreślić tożsamość, zdefiniować przejrzysty, spójny wizerunek i zrozumiały przekaz, a także dotrzeć do potencjalnych odbiorców. Autorka pomaga Czytelnikowi przejść przez ów proces z sukcesem, udostępniając materiały do samodzielnych ćwiczeń - w Vademecum rozwoju Twojej marki zamieszczonym na końcu książki. Pozycja ta skierowana jest do wszystkich, którzy chcą: o uczyć się dzięki przeszłości, koncentrować na teraźniejszości i przygotować się do przyszłości; o aktywnie działać dla dobra wspólnego; o lepiej komunikować tożsamość, idee i wizje oraz zarażać nimi innych; o zdobyć rozpoznawalność i szacunek / wzmocnić swoją pozycję i reputację. A także do tych, którzy: o czują się zawieszeni pomiędzy tym, co robią, a co jeszcze mogliby zrobić, by z większą dojrzałością budować swoją przyszłość; o tej książki wyczekiwali, choć sobie z tego nie zdawali sprawy. Joanna Kinastowska, autorka, ma 15-letnie doświadczenie w pracy jako doradca, wykładowca, pedagog, szkoleniowiec i business coach, a także jako radna niezależna w dzielnicy m.st. Warszawy oraz prorektor prywatnej uczelni. Zainteresowania badawcze koncentruje głównie wokół obszarów komunikacji marketingowej, wizerunkowej i politycznej, szczególnie wizerunku kobiet w polityce, budowy skutecznego przywództwa i spójnej marki lidera. Ze służenia ludziom czerpie prawdziwą satysfakcję, a jej optymizm, ciekawość świata i otwartość w relacjach dodają skrzydeł osobom z nią pracującym i z pewnością dodadzą również Czytelnikom tej książki.

Parametry

autor
Joanna Kinastowska
format
Strony: 274, Format: 235x165 mm
wydanie
Rok wydania: 2022, oprawa: broszurowa

Opinie

Napisz opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.

Inni kupowali również:

Polskie wybory 2014-2015. Kontekst krajowy.. T.1
39,36 PLN

Polskie wybory 2014-2015. Kontekst krajowy.. T.1

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Czwarta władza Ujęcie wieloaspektowe
28,49 PLN

Czwarta władza Ujęcie wieloaspektowe

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Blaski i cienie totalitaryzmów
42,21 PLN

Blaski i cienie totalitaryzmów

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Prasa Narodowej Demokracji 1893-1939 T.2
36,35 PLN

Prasa Narodowej Demokracji 1893-1939 T.2

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Międzynarodowa pozycja konkurencyjna Polski
63,61 PLN

Międzynarodowa pozycja konkurencyjna Polski

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zapytaj o produkt
→ Zostaw opinię!
Czy każdy może zostać politykiem?
Twoja ocena:
Powiadom o dostępności
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl