Opinie o Nas
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
Komunikacja wizerunkowa w reklamie
Ocena: 0
Kod EAN: 9788372778208
• PRODUKT DOSTĘPNY
Dostępność: 4 szt.

Cena za szt.

52,47 PLN
cena z 5% VAT
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas realizacji: 1-2 dni robocze
Koszt dostawy: od 9,99 PLN
Zapytaj o produkt
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie

Opis produktu

Książka "Komunikacja wizerunkowa w reklamie" autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat profesjonalnej, nowoczesnej reklamy.
Autor wyjaśnia czym jest reklama, jej język, kim jest dyrektor kreatywny, jakie powinien mieć cechy. Wyjaśnia, kto powinien się zajmować reklamą w firmie. Co to są i jakie są narzędzia komunikowania w świecie reklamy. Kto i dlaczego pisze teksty reklamowe. Autor pisze, że reklama jest informacją połączoną z komunikatem perswazyjnym. Ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług. Może też namawiać do popierania określonych idei, marki, spraw itp.
Reklama posługuje się swoim własnym językiem (język reklamy-language advertising), w nim powinna obiecywać określoną korzyść, jeśli wybierze się ten, a nie inny produkt. Czyni to za pomocą haseł, apelów, dyrektyw, dewiz, sentencji itd. Działaniami reklamowymi zajmują się specjaliści w dziedzinie zarządzania artystycznego (zarządzanie artystyczne-art directing) posiadający umiejętności prowadzenia kompleksowych działań projektowych w dziedzinie reklamy, w dziedzinie komunikacji wizualnej (wydawnictwa, reklama, kampanie w internecie, rozwiązania multimedialne, media społecznościowe, projektowanie wydarzeń, eventów) zgodnie z koncepcją dyrektora zespołu kreatywnego.
Niezbędną częścią reklamy jest Copywriting. Copywriting to etap artystyczny w tworzeniu reklamy. Copywriter bierze udział w całym procesie jej kreowania, najczęściej pisząc teksty oraz scenariusze spotów dla telewizji, radia, kreacji w sieci. Copywriter powinien znać potrzeby klientów, sztukę perswazji. Współcześnie copywriting to już nie tylko tworzenie treści typowo reklamowych, scenariuszy itd. to również tworzenie tekstów dla powstających i już istniejących stron internetowych, tworzenie artykułów tematycznych a także pozycjonujących.

Parametry

autor
Antoni Benedikt
format
Strony: 170, Format: 13,5x20 cm
wydanie
Rok wydania: 2015, oprawa: broszurowa

Opinie

Napisz opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.

Inni kupowali również:

Strzelnica Navala
41,83 PLN

Strzelnica Navala

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Grzybownik+mapa
36,35 PLN

Grzybownik+mapa

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Pakiet Poród rodzinny. Dla niej i dla niego
65,95 PLN

Pakiet Poród rodzinny. Dla niej i dla niego

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Pewność siebie. Jak być asertywnym, pokonać lęk..
33,55 PLN

Pewność siebie. Jak być asertywnym, pokonać lęk..

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Natychmiastowe oświecenie
36,84 PLN

Natychmiastowe oświecenie

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zapytaj o produkt
→ Zostaw opinię!
Komunikacja wizerunkowa w reklamie
Twoja ocena:
Powiadom o dostępności
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl