Opinie o Nas
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
Przekonania, stereotypy, nawyki
Ocena: 0
Kod EAN: 9788380852037
• PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Cena za szt.

37,51 PLN
cena z 5% VAT
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas realizacji: 1-2 dni robocze
Koszt dostawy: od 9,99 PLN
Zapytaj o produkt
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie

Opis produktu

Każdy człowiek posiada swoje przekonania. Każdy człowiek posiada stereotypy.
Każdy człowiek posiada nawyki. Przekonania i stereotypy mogą być źródłem nawyków. Nawyki mogą sprzyjać powstawaniu przekonań i stereotypów. Komunikacja międzyludzka w dużej mierze polega na prezentowaniu i wymianie swoich poglądów. Wpływ poglądów na nawyki, które mogą stanowić większą część naszych zachowań, niesie ze sobą zarówno pozytywne jak i negatywne następstwa. Jeśli zachowanie nawykowe jest pochodną poglądów, może warto im się przyjrzeć. Książka jest zbiorem doświadczeń Autorów z 20 lat warsztatów i szkoleń, doradztwa i coachingu. W pierwszej części (umownie nazwanej CO?) zostały omówione zagadnienia przekonań, stereotypów i nawyków. Wypracowane i stosowane metody i modele sprawdzano i testowano przez lata pracy na setkach szkoleń i warsztatów.
W części drugiej (umownie nazwanej JAK?) określono metody, które sprawdziły się w praktyce na warsztatach i szkoleniach. Są to autorskie metody i sposoby na zmianę tego, co ma wpływ na jakość naszego życia. W części trzeciej zaprezentowano w obszerniejszej formie przykłady nośników przekonań. Omówiono 70 przykładów (często bardzo do siebie zbliżonych) tego, co nazywamy nośnikami przekonań. Uważność w stosunku do tego co mówimy lub powtarzamy może być jednym z pierwszych kroków bardziej świadomej kontroli swoich przekonań i stereotypów. W nośnikach przekonań podajemy np. przysłowia, slogany, maksymy, powiedzenia itp., które zawierają w sobie przekonania lub stereotypy. Posługiwanie się nośnikami przekonań może służyć wzmacnianiu przekonań pozytywnych lub negatywnych. Które przekonania są dla czytelnika pozytywne lub negatywne? Odpowiedź znajduje się w tej publikacji.

Parametry

autor
Katarzyna Sokołowska, Marek Sylburski
format
Strony: 204, Format: 16x23 cm
wydanie
Rok wydania: 2016, oprawa: broszurowa

Opinie

Napisz opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.

Inni kupowali również:

Potęga podświadomości TW
53,59 PLN

Potęga podświadomości TW

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Gdybym tylko... Jak uwolnić się od żalu..
53,71 PLN

Gdybym tylko... Jak uwolnić się od żalu..

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Dlaczego nie uczą nas tego w szkole?
30,61 PLN

Dlaczego nie uczą nas tego w szkole?

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zostań ultrasamoukiem
34,15 PLN

Zostań ultrasamoukiem

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Terapia sensem. Znajdź odpowiedzi na..
30,46 PLN

Terapia sensem. Znajdź odpowiedzi na..

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zapytaj o produkt
→ Zostaw opinię!
Przekonania, stereotypy, nawyki
Twoja ocena:
Powiadom o dostępności
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl