Opinie o Nas
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
Socjologiczne dyskursy o konsumpcji
Ocena: 0
Kod EAN: 9788365155153
• PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Cena za szt.

30,81 PLN
cena z 5% VAT
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas realizacji: 1-2 dni robocze
Koszt dostawy: od 9,99 PLN
Zapytaj o produkt
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie

Opis produktu

Za największy walor Socjologicznych dyskursów o konsumpcji uważam zaproponowanie przez autora własnej krytycznej teorii konsumpcji. Oczywiście autor korzysta z bogatej palety apologetycznych i krytycznych ujęć problemu, ale do żadnej teorii nie podchodzi nabożnie, nie waha się wytknąć słabości wielkim teoretykom, pokazuje, w którym punkcie ich myśl jest już pass. Obficie korzysta z literatury i swobodnie porusza się po różnych dyskursach, dzięki czemu rozprawa ma charakter erudycyjny. [...] Łukasz Iwasiński zaproponował wysokiej jakości multidyskurs socjologiczny i interdyscyplinarny, wsparty interesującymi intuicjami intelektualnymi. Rozprawa ma duże walory poznawcze i może stanowić cenną pomoc dydaktyczną w zakresie wiedzy o konsumpcji. Jest udaną próbą teoretycznej refleksji nad nowymi zjawiskami w obszarze ciągle zbyt mało obecnym w polskiej socjologii. (prof. Kazimierz Krzysztofek)
Łukasz Iwasiński pracownik Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Interesuje się socjologią kultury, socjologią oraz filozofią wiedzy, koncepcjami współczesnych społeczeństw (społeczeństwo konsumpcyjne, sieciowe, informacyjne), wybranymi zagadnieniami informatologii. Pasjonat muzyki. Autor artykułów naukowych publikowanych w monografiach zbiorowych i czasopismach (Przegląd Socjologiczny, Studia Socjologiczne, Kultura Popularna, Kultura Współczesna, Kultura i Społeczeństwo, Przegląd Kulturoznawczy, Zagadnienia Informacji Naukowej), a także tekstów publicystycznych i krytycznych w prasie społeczno-kulturalnej (Tygodnik Powszechny, Dziennik, Życie Warszawy, Przekrój), magazynach popkulturowych (Machina, Laif, Fluid, Exklusiv, Aktivist) oraz specjalistycznych periodykach muzycznych (Glissando, Jazz Forum).

Parametry

autor
Łukasz Iwasiński
format
Strony: 468, Format: 12,1x19,5 cm
wydanie
Rok wydania: 2016, oprawa: broszurowa

Opinie

Napisz opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.

Inni kupowali również:

Praca - konsumpcja - przedsiębiorczość
43,11 PLN

Praca - konsumpcja - przedsiębiorczość

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Pochodzenie kobiety
40,02 PLN

Pochodzenie kobiety

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
AFRYKA TO NIE PAŃSTWO - Dipo Faloyin
57,51 PLN

AFRYKA TO NIE PAŃSTWO - Dipo Faloyin

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Trening umiejętności społecznych dzieci i.. cz.2
48,61 PLN

Trening umiejętności społecznych dzieci i.. cz.2

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Uzdrawiająca mąrość Afryki
49,78 PLN

Uzdrawiająca mąrość Afryki

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zapytaj o produkt
→ Zostaw opinię!
Socjologiczne dyskursy o konsumpcji
Twoja ocena:
Powiadom o dostępności
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl