Opinie o Nas
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
Kto zabił zmianę?
Ocena: 0
Kod EAN: 9788380878082
• PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Cena za szt.

23,37 PLN
cena z 5% VAT
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas realizacji: 1-2 dni robocze
Koszt dostawy: od 9,99 PLN
Zapytaj o produkt
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie

Opis produktu

Aż 70 procent zmian w firmach kończy się porażką.
Każdego dnia organizacje na całym świecie podejmują decyzje o wprowadzeniu bywa, że dużych i kosztownych zmian w celu poprawienia firmowego status quo. Jednak 50 do 70 procent tych prób jest nieudanych. Niektóre zmiany giną nagle, ale wiele umiera w cierpieniu przedłużającej się agonii, rujnującej zasoby organizacji oraz morale i energię jej członków.
Kto zabija zmianę lub co przyczynia się do jej śmierci? W tym pasjonującym kryminale znajdziesz odpowiedź na to pytanie.
Głównym bohaterem jest agent Mike McNally detektyw o stylu działania inspektora Columbo który prowadzi śledztwo w sprawie śmierci kolejnej zmiany. Agent McNally po kolei przesłuchuje trzynastu głównych podejrzanych, między innymi krótkowzroczną menedżerkę Wiktorię Wizję, stale opieszałego kierownika Piotra Prioryteta, dyrektorkę Klarę Komunikację, której zapalenie krtani uniemożliwia porozumiewanie się, oraz kilka innych szemranych postaci. Podejrzani zapewne wydają ci się znajomi i niewątpliwie znajdziesz podobne osoby w swojej firmie. Metoda rozwiązania zagadki przez McNally'ego zainspiruje cię do stania się skutecznym Agentem Zmiany w twojej organizacji.
Narzędzia wspierające zmianę.
W przewodniku na końcu książki znajdują się wskazania, jak krok po kroku wcielić w życie nauki płynące z tej historii. Kluczowe pytania pomogą ci ocenić jakość zmian wprowadzanych w twojej organizacji. Dowiesz się również, jakie najlepsze działania możesz podjąć, by umożliwić dokonanie pożądanej zmiany i utrzymać jej rezultaty.

Parametry

autor
Ken Blanchard, John Britt, Judd Hoekstra, Pat Zig
format
Strony: 115, Format: 14,1x21,8 cm
wydanie
Rok wydania: 2019, oprawa: broszurowa

Opinie

Napisz opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.

Inni kupowali również:

Bajki Dalekiego Wschodu dla menedżerów
42,40 PLN

Bajki Dalekiego Wschodu dla menedżerów

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Bezpieczeństwo obiektów użyteczności...
35,31 PLN

Bezpieczeństwo obiektów użyteczności...

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Nowoczesne zarządzanie. Podstawy zarządzania
73,08 PLN

Nowoczesne zarządzanie. Podstawy zarządzania

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Analiza fundamentalna
53,16 PLN

Analiza fundamentalna

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
HR Business Partner. Koncepcja i praktyka w.3
86,57 PLN

HR Business Partner. Koncepcja i praktyka w.3

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zapytaj o produkt
→ Zostaw opinię!
Kto zabił zmianę?
Twoja ocena:
Powiadom o dostępności
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl