Opinie o Nas
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
Menedżer gastronomii cz.1-2
Ocena: 0
Kod EAN: 9788393944859
• PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Cena za szt.

119,02 PLN
cena z 5% VAT
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas realizacji: 1-2 dni robocze
Koszt dostawy: od 9,99 PLN
Zapytaj o produkt
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie

Opis produktu

Nowość wydawnicza, jedyna taka pozycja na polskim rynku.
Ten unikatowy poradnik to kompendium wiedzy o zarządzaniu gastronomią w dwóch częściach. Część pierwsza dotyczy: otwierania lokalu, marketingu, menu, obsługi gościa i zarządzania jakością. Część druga: zaopatrzenia, kontroli kosztów i zysków, zarządzania siecią lokali, a także zarządzania personelem.
Wiedza zawarta w książce jest efektem wielu lat pracy autora na rozmaitych stanowiskach w firmach gastronomicznych. Doświadczenie akademickie i praca jako doradca biznesowy są dopełniającą gwarancją, że przedstawione tematy zawierają wiedzę opartą na solidnych biznesowych podstawach i sprawdzoną na polskim rynku. Pokaźne doświadczenie zawodowe autora powoduje, iż książka ma charakter szczególnie użyteczny.
W poradniku przekazano sporo przykładów? wszystkie one są zaczerpnięte z życia. Stanowią fragment polskiej rzeczywistości gastronomicznej i służą za dobrą podstawę do przemyśleń.
"Menedżer gastronomii, podobnie jak poprzednia książka tego autora "Ciemna strona Gastronomii? jak wydajnie przeciwdziałać nieuczciwości pracowników", mieści przykłady gotowych do użycia narzędzi menedżerskich, jest napisana w przystępnej formie, a lekturę uprzyjemniają satyryczne rysunki.
Poradnik ten sugerowany jest przez ekspertów od zarządzania lokalami gastronomicznymi.
Jan Marek Mołoniewicz (MBA)? praktyk gastronomii, a także specjalista zarządzania z wieloletnim doświadczeniem w sieciach restauracji w Polsce i za granicą. Znany ekspert i doradca, właściciel marki szkoleniowej, trener, a także autor poradników biznesowych. Pomysłodawca i wykładowca studiów podyplomowych "nowoczesna organizacja i zarządzanie w gastronomii" w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.

Parametry

autor
Jan Marek Mołoniewicz
format
Format: 240x170 mm
wydanie
Rok wydania: 2018, oprawa: broszurowa

Opinie

Napisz opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.

Inni kupowali również:

Nowoczesne zarządzanie. Najnowsze trendy...
77,81 PLN

Nowoczesne zarządzanie. Najnowsze trendy...

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Przedsiębiorstwo wobec internacjonalizacji
36,46 PLN

Przedsiębiorstwo wobec internacjonalizacji

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Wartości w zarządzaniu ochotniczymi strażami...
36,58 PLN

Wartości w zarządzaniu ochotniczymi strażami...

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zarządzanie ryzykiem w procesie podejmowania.. w.3
41,65 PLN

Zarządzanie ryzykiem w procesie podejmowania.. w.3

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zarządzanie kosztami przedsiębiorstwa
77,57 PLN

Zarządzanie kosztami przedsiębiorstwa

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zapytaj o produkt
→ Zostaw opinię!
Menedżer gastronomii cz.1-2
Twoja ocena:
Powiadom o dostępności
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl