Opinie o Nas
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
Modele zarządzania innowacjami w łańcuchach..
Ocena: 0
Kod EAN: 9788381022286
• PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Cena za szt.

74,99 PLN
cena z 5% VAT
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas realizacji: 1-2 dni robocze
Koszt dostawy: od 9,99 PLN
Zapytaj o produkt
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie

Opis produktu

W kontekście zarządzania łańcuchem dostaw szczególnego znaczenia nabiera innowacyjność dostawców. Wydajność innowacyjna łańcucha dostaw może zostać osiągnięta przez działania w trzech różnych wymiarach: nowe technologie i rozwiązania produktowe, nowa wiedza i umiejętności, nowe formy współpracy. Tworzenie innowacji we współpracy z innymi przedsiębiorstwami w tzw. modelu otwartym Open Innovation (OI), ułatwiają programy rozwoju dostawców, które posiada zaledwie 15% firm na świecie. W poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań nie można ograniczać się tylko do programowania obecnych dostawców, źródłami innowacji są instytucje B+R, uczelnie, start-upy, przedsiębiorstwa sektora MŚP, które często organizują się w sieci współpracy. Dlatego warto opracować sposoby docierania do innowacyjnych sieci/klastrów i nawiązywać tam współpracę badawczą.
W monografii prześledzono teoretyczne podstawy rozwoju innowacji w modelu otwartym z przedsiębiorstwami z łańcucha i sieci. Odniesiono się do teorii zasobowej, teorii sieci, systemów zarządzania wiedzą.
Autorka proponuje zastosowanie modelu, będącego systemowym wsparciem dla menadżerów chcących podnosić wydajność innowacyjną swoich przedsiębiorstw, włączając dostawców w rozwój produktów. Do rekomendowanych, systemowych działań należą:
identyfikacja i segmentacja dostawców/potencjalnych dostawców na potrzeby przyszłych projektów B+R,
wskazanie oczekiwań względem grup dostawców i ocena innowacyjności dostawców oraz dojrzałości do pracy w modelu otwartej innowacji,
reinżynieria procesów pozyskiwania innowacyjnych rozwiązań w kierunku modelu OI, przez wykorzystanie nowoczesnych narzędzi ICT, np. Smart Contracts.
Dla proponowanych działań przygotowano zestaw metod i narzędzi menedżerskich. Podpierając się przykładami trzech największych koncernów samochodowych, autorka wykazała, że programy rozwoju dostawców i przechodzenie na rozwijanie innowacji w modelu otwartym z dostawcami/potencjalnymi dostawcami podnosi wydajność innowacyjną.
Publikację można polecić naukowcom, doktorantom, studentom, jak również praktykom - pracownikom działów zakupów, B+R, zewnętrznym audytorom, animatorom klastrów, przedsiębiorcom z sektora MŚP.

Parametry

autor
Ewa Stawiarska
format
Strony: 360, Format: 16,5x23,5 cm
wydanie
Rok wydania: 2019, oprawa: laminowana

Opinie

Napisz opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.

Inni kupowali również:

Analityka i wskaźniki efektywności procesów HR
43,58 PLN

Analityka i wskaźniki efektywności procesów HR

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zarządzanie komunikacja nowoczesność
37,99 PLN

Zarządzanie komunikacja nowoczesność

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną...
41,52 PLN

Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną...

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Vademecum spółki z o.o.
86,00 PLN

Vademecum spółki z o.o.

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zarządzanie jakością w usługach publicznych w.4
50,99 PLN

Zarządzanie jakością w usługach publicznych w.4

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zapytaj o produkt
→ Zostaw opinię!
Modele zarządzania innowacjami w łańcuchach..
Twoja ocena:
Powiadom o dostępności
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl