Opinie o Nas
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
Nowoczesny marketing kolejowych przewozów...
Ocena: 0
Kod EAN: 9788379723652
• PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Cena za szt.

39,65 PLN
cena z 5% VAT
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas realizacji: 1-2 dni robocze
Koszt dostawy: od 9,99 PLN
Zapytaj o produkt
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie

Opis produktu

Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom problematyki marketingu kolejowych przewozów pasażerskich, wskazanie kierunków jego rozwoju i specyfiki nowoczesnego marketingu.
Założeniem monografii jest zbadanie, jak przeobraża się marketing w kolejowych przewozach pasażerskich w kontekście współczesnych uwarunkowań, jakie są klasyczne i nowoczesne działania i instrumenty marketingowe, jak zachowują się współcześni konsumenci (podróżni), co w usłudze pasażerskiego transportu kolejowego jest dla nich priorytetowe i jak oceniają realizację tych postulatów oraz jakie są kierunki rozwoju marketingu.
W celu osiągnięcia przyjętych założeń:
- przedstawiono przeobrażenia zachodzące w marketingu w kontekście krajowym i międzynarodowym,
- zrealizowano podstawowe problemy badawcze w ujęciu teoretycznym i empirycznym, odnoszące się do tradycyjnych i nowoczesnych działań marketingowych w kolejowych przewozach pasażerskich,
- zaprezentowano wyniki badań pierwotnych młodych dorosłych obejmujące zarówno preferencje podróżnych, jak i ocenę realizacji poszczególnych cech i działań marketingowych przez przewoźników kolejowych w kolejowych przewozach pasażerskich,
- wskazano kierunki rozwoju marketingu od tradycyjnego do nowoczesnego w kolejowych przewozach pasażerskich.
Koncepcja monografii obejmuje zagadnienia teoretyczne związane zarówno z tradycyjnym, jak i nowoczesnym marketingiem oraz identyfikację problematyki działań i instrumentów marketingowych w kolejowych przewozach pasażerskich obecnie i w przyszłości.
- ze wstępu

Parametry

autor
Grażyna Rosa
format
Strony: 192, Format: 240x170x16 mm
wydanie
Rok wydania: 2020, oprawa: broszurowa

Opinie

Napisz opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.

Inni kupowali również:

Hieronim Bosch. Mistrz fantazji i groteski
73,02 PLN

Hieronim Bosch. Mistrz fantazji i groteski

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Eukacja w zakresie przedsiębiorczości
63,30 PLN

Eukacja w zakresie przedsiębiorczości

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Coachingowy model zarządzania kapitałem ludzkim...
65,24 PLN

Coachingowy model zarządzania kapitałem ludzkim...

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Miary ryzyka na rynku akcji i obligacji
38,33 PLN

Miary ryzyka na rynku akcji i obligacji

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zdolność absorpcyjna przedsiębiorstwa w relacji..
63,30 PLN

Zdolność absorpcyjna przedsiębiorstwa w relacji..

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zapytaj o produkt
→ Zostaw opinię!
Nowoczesny marketing kolejowych przewozów...
Twoja ocena:
Powiadom o dostępności
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl