Opinie o Nas
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
Oszczędne innowacje we współczesnym...
Ocena: 0
Kod EAN: 9788379724321
• PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Cena za szt.

35,68 PLN
cena z 5% VAT
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas realizacji: 1-2 dni robocze
Koszt dostawy: od 9,99 PLN
Zapytaj o produkt
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie

Opis produktu

Innowacje są niezmiennie istotne w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem. Wyzwania zrównoważonego rozwoju, integrujące kwestie ekonomiczne, społeczne i ochrony środowiska, a także konieczność szybkiej reakcji na gwałtowane zmiany gospodarcze (jak np. globalny kryzys wywołany pandemią koronawirusa) - zmuszają do poszukiwania takich form innowacji, które będą mogły sprostać różnorodnym aspektom rzeczywistości gospodarczej.
Celem niniejszej monografii jest próba teoretycznej i empirycznej refleksji nad złożoną problematyką oszczędnych innowacji w kontekście wyzwań wynikających z zarządzania współczesną organizacją. Przedmiotem pracy jest także przedstawienie koncepcji, metod, strategii i modeli występujących w zarządzaniu oszczędnymi innowacjami w organizacji. W pracy oparto się na literaturze polsko- i obcojęzycznej, artykułach, raportach oraz źródłach internetowych. Uwzględniono również aspekty praktyczne, odnosząc się do rozwiązań i definicji stworzonych przez uznane instytucje i organizacje. Metodami, które wykorzystano, są m.in. wnioskowanie indukcyjno-dedukcyjne i ogólnie znane metody oceny jakościowej, m.in. rozbiór strukturalny czy też metoda porównań.
Autorzy wyrażają nadzieję, że niniejsza monografia wypełni lukę w literaturze naukowej z zarządzania na temat oszczędnych innowacji i będzie stanowić cenne źródło wiedzy zarówno dla teoretyków, jak i praktyków zarządzania, stając się swojego rodzaju przewodnikiem w poszukiwaniu nowych możliwości rozwoju i skuteczniejszych form konkurowania. Przedstawione w opracowaniu autorskie definicje, charakterystyki, porównania, analizy i oceny pozwolą na zrozumienie i szerszą implementację tej koncepcji na krajowym i międzynarodowym rynku, co w konsekwencji doprowadzi do zrównoważenia interesów producentów i konsumentów, dla których dbałość o środowisko naturalne nie jest obojętna.
- ze wstępu

Parametry

autor
Joanna Markiewicz, Anna Bielawa, Roman Tylżanowski
format
Strony: 208, Format: 240x170x16 mm
wydanie
Rok wydania: 2020, oprawa: broszurowa

Opinie

Napisz opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.

Inni kupowali również:

Kluczowe mierniki dokonań (KPI) w zarządzaniu
80,26 PLN

Kluczowe mierniki dokonań (KPI) w zarządzaniu

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Psychologia szefa. Szef to zawód
66,89 PLN

Psychologia szefa. Szef to zawód

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zarządzanie procesami biznesowymi..
54,08 PLN

Zarządzanie procesami biznesowymi..

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Mechanizmy kształtowania kultury bezpieczeństwa..
106,47 PLN

Mechanizmy kształtowania kultury bezpieczeństwa..

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zasady oceny działalności gospodarczej... w,2
63,61 PLN

Zasady oceny działalności gospodarczej... w,2

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zapytaj o produkt
→ Zostaw opinię!
Oszczędne innowacje we współczesnym...
Twoja ocena:
Powiadom o dostępności
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl