Opinie o Nas
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach.. w.2
Ocena: 0
Kod EAN: 9788381026697
• PRODUKT DOSTĘPNY
Dostępność: -997 szt.

Cena za szt.

56,75 PLN
cena z 5% VAT
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas realizacji: 1-2 dni robocze
Koszt dostawy: od 9,99 PLN
Zapytaj o produkt
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie

Opis produktu

Cechą wyróżniającą książki Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych jest przeprowadzenie analiz w oparciu o obserwację zmian zachodzących na rynku usług zdrowotnych i udowodnienie tezy, że mamy do czynienia z dynamicznie rozwijającym się segmentem usług.
Szczególnym walorem poznawczym i analitycznym są jednak przykłady (case study), które nie tylko stanowią uzupełnienie rozważań teoretycznych, ale także w sposób bardzo przejrzysty i zrozumiały wyjaśniają zawiłości świadczenia usług zdrowotnych, zwłaszcza z punktu widzenia ryzyka, które towarzyszy działalności podmiotów świadczących tego typu usługi.
Poszukiwanie metod i sposobów rozszerzenia zakresu oraz poprawy jakości świadczonych usług medycznych ożywia dyskusja na temat kierunków i zakresu działań, które powinny być podejmowane przez właścicieli, a także kadrę zarządzającą podmiotów dostarczających usługi zdrowotne.
Szczególną uwagę należy zwrócić na zamieszczone zestawy rozwiązań i porad ekonomiczno-organizacyjnych, które można wdrożyć lub wykorzystać w każdym podmiocie prowadzącym działalność w sferze usług zdrowotnych.
Z recenzji prof. SGH, dr hab. Agnieszki Alińskiej

Parametry

autor
Krzysztof Opolski, Krzysztof Waśniewski
format
Strony: 188, Format: 235x165 mm
wydanie
Rok wydania: 2023, oprawa: broszurowa

Opinie

Napisz opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.

Inni kupowali również:

Jak nie lean to co?
50,99 PLN

Jak nie lean to co?

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zarządzanie komunikacja nowoczesność
46,36 PLN

Zarządzanie komunikacja nowoczesność

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Kompetencje pracowników organizacji w Przemyśle...
48,06 PLN

Kompetencje pracowników organizacji w Przemyśle...

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Vademecum spółki z o.o.
102,31 PLN

Vademecum spółki z o.o.

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Umiędzynarodowienie klastrów gospodarczych
42,48 PLN

Umiędzynarodowienie klastrów gospodarczych

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zapytaj o produkt
→ Zostaw opinię!
Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach.. w.2
Twoja ocena:
Powiadom o dostępności
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl