Opinie o Nas
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Wpisz szukaną frazę ✎ ...
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
Zarządzanie marketingowe
Ocena: 0
Kod EAN: 9788325543914
• PRODUKT DOSTĘPNY
Dostępność: 4 szt.

Cena za szt.

52,69 PLN
cena z 5% VAT
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas realizacji: 1-2 dni robocze
Koszt dostawy: od 9,99 PLN
Zapytaj o produkt
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie

Opis produktu

Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu.
Książka składa się z czterech części.
- Podstawy zarządzania marketingowego, w której omówiono miejsce marketingu w naukach o zarządzaniu oraz koncepcję zarządzania marketingowego.
- Marketing w przedsiębiorstwie, w której przedstawiono marketing w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa, misję i planowanie marketingowe, analizę sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa na rynku oraz system informacji marketingowej.
- Strategie marketingowe, w której scharakteryzowano strategie przedsiębiorstw, a zwłaszcza strategię marketingową, strategie konkurencyjne, strategie personalne, oraz wdrażanie strategii i kontrolę strategiczną.
- Marketing w perspektywie, w której wskazano i omówiono nowoczesne trendy w zarządzaniu marketingowym, strategie na rynkach globalnych oraz wykorzystanie Internetu w zarządzaniu marketingowym.
Każdy rozdział kończą pytania problemowe, które mogą być wykorzystane przez wykładowców jako punkt wyjścia do ćwiczeń lub warsztatów.
Opracowanie kierowane jest do:
- studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania,
- nauczycieli akademickich poszukujących nowych narzędzi dydaktycznych,
- osób prowadzących szkolenia z zakresu zarządzania marketingowego,
- słuchaczy studiów podyplomowych i doktoranckich związanych z marketingiem i zarządzaniem,
- menedżerów zarządzających przedsiębiorstwami.
Zespół autorski tworzą pracownicy naukowo-dydaktyczni Katedry Marketingu Usług i Katedry Organizacji i Zarządzania Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego.

Parametry

autor
Grażyna Rosa
format
Strony: 322, Format: 238x165 mm
wydanie
Rok wydania: 2012, oprawa: broszurowa

Opinie

Napisz opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.

Inni kupowali również:

Legendarny osobomiesiąc
64,34 PLN

Legendarny osobomiesiąc

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Dropshipping Instrukcja Obsługi
52,32 PLN

Dropshipping Instrukcja Obsługi

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Rekrutacja i selekcja oparta na dowodach
86,57 PLN

Rekrutacja i selekcja oparta na dowodach

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
The Diary of a CEO. 33 zasady biznesu i życia
38,17 PLN

The Diary of a CEO. 33 zasady biznesu i życia

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Insourcing procesów organizacyjnych
33,19 PLN

Insourcing procesów organizacyjnych

• PRODUKT DOSTĘPNY
Dodano do koszyka
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Zapytaj o produkt
→ Zostaw opinię!
Zarządzanie marketingowe
Twoja ocena:
Powiadom o dostępności
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl